Очаква се новият модел да дебютира на големия автосалон във Франкфурт
Porsche последователно работи по разширяване на серията 911. GT2 е планиран като абсолютен топ модел - с турбо двигател, задно предаване и 650 к.с.
Porsche отново ще увенчае сегашната серия 911, тип 991 с един GT2 модел. Съответните прототипи в модифицираните GT3 одежди отдавна правят тестовите си обиколки на Нюрбургринг Нордшлайфе. 3,8-литровият шестцилиндров боксер с два турбокомпресора вероятно отново е заимстван от 911 Turbo. В конфигурацията с Turbo S, 3,8-литровият генерира 580 к.с. и 700 Нм въртящ момент, при форсиране за кратко дори достига до 750 Нм, с което GT2 има няколко кончета повече. Невероятните 650 к.с. се куплират с новата седемстепенна PDK в GT2. Ръчната скоростна кутия отпадна, подобно както в GT3. Така оборудван той вдига максимална скорост над 320 км/ч. От развойния отдел разбрахме, че завоюваното време на Нордшлайфе възлиза на около 7 минути и 5 секунди.
Porsche 911 GT2 със задвижване на задните колела и PDK
Култовата марка следва традицията и при задвижването на GT2. Задвижването на задните колела е заимствано от турбото, задвижването на четирите колела обаче не. Концептът GT3 също е заимствал задното предаване на GT2.
Но по отношение GT3, GT2 е модифицирал задната следа с монтираните един размер по-големи гуми. Дори и задният спойлер е една идея по-масивен, с което притискателната сила е увеличена. За да се подобри съотношението мощност/тегло, оборудването на Porsche 911 GT2 е редуцирано в сравнение с Turbo. Задната седалка е отстранена, теглото е редуцирано и на много други места. Clubsport пакетът със състезателни седалки и ролбар не липсва като опция в офертата.
Очаква се новото Porsche 911 GT2 да дебютира по някое време през 2017 и след това да стъпи в търговската мрежа като модел на 2018.