Porsche представи обновената версия на състезателния 911 GT3 R Hybrid. Основната цел при ревизията на модела е била да се намали разходът, като времената за една обиколка останат същите.
За да постигне това, екипът от Цюфенхаузен е оптимизирал хибридния пакет. Маховикът, който изпълнява функцията на т.нар. енергиен резервоар, както и останалите компоненти на системата например, са поместени в нова карбонов корпус, разположен на мястото на пасажерската седалка. Същевременно максималната мощност на двата електромотора, които задвижват колелата на предната ос, е увеличена от 60 на 75 кВт за всеки.
Тъй като идеята на GT3 класа е отделните негови представители да имат сходно представяне, максималната мощност на четирилитровия боксер е намалена на 470 к.с. (480 при предишната версия), но същевременно общото тегло на автомобила е редуцирано с 50 кг до 1300. Оптимизирана е и аеродинамиката. Големите въздуховоди например, които при първата версия бяха разположени зад вратите и служеха за охлаждане на хибридната система, са премахнати, което автоматично намалява челното съпротивление при аналогични нива на аеродинамично прилепяне.
Всички тези промени са довели до намаляване на средния разход. За съжаление от Porsche не дават точни цифри в тази насока, но дори и 5% по-добра ефективност ще има огромно значение върху представянето на 911 GT3 R Hybrid заради спецификата на маратонските състезания, където разходът е от ключово значение.
Корекции са направени и в кокпита, като основните превключватели вече са позиционирани на волана, което би трябвало да улесни значително работата на пилота. Останалите бутони са разположени на централната конзола и имат собствено осветление, което е от значение при нощните състезания.
От Porsche не споделят каква ще бъде програмата на 911 GT3 R Hybrid през новия сезон, но уточняват, че Version 2.0 задължително ще участва в „24-те часа на Нюрбургринг“ на 25 юни.