Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911: Новата генерация

23.08.2011 12:54

Porshe публикува официалните технически характеристики на новия Porsche 911. Теглото му е намалено с 45 кг, а мощността – увеличена на 400 к.с. за Carrera S версията.

„На 48 години Porsche 911 Carrera е по-млад от всякога“. Така започва официалният пресрилийз на екипа от Цюфенхаузен за новия модел, като това твърдение е напълно основателно, тъй като той никога не се е намирал в толкова добра форма. Теглото му, например, е намалено с 45 кг благодарение на алуминиево-стоманенаната конструкция на шасито, а същевременно междуосното разстояние е нараснало с цели 100 мм. 911 е получил и нов аеродинамичен пакет, като уголеменият заден спойлер генерира по-високи нива на аеродинамично притискане, без това да се отразява върху коефициента на челно съпротивление.

Интериорът на новия модел е заимстван до голяма степен от Porsche Carrera GT, като централната конзола започва директно от подлакътника и завършва с мултифункционалния дисплей. Над него пък ще откриете аналогов часовник. Традицията е спазена и при ключа за стартиране, разположен от лявата страна, както и при петте кръгли уреда на арматурното табло, като единият от тях е изцяло дигитален.

Всички версии на новия 911 имат среден разход от под 10 литра за 100 км пробег, което според Porsche се равнява на 16% по-добра ефективност спрямо предходния модел. За това до голяма степен съдейства 3,4-литровият боксер (350 к.с.) на 911 Carrera (3,6-литров в предходната версия), който, когато е комбиниран с PDK трансмисията на Porsche, се нуждае от 8,2 литра, за да измине 100 км. Високата ефективност на новия модел е следствие и от серийния старт/стоп, оптимизирания температурен мениджмънт на силовия тракт, електромеханичното сервоуправление и системата за рекуперация на енергията при спиране. За първи път в серийното производство се използва и седемстепенна механична трансмисия.

911 Carrera се нуждае от 4,6 секунди, за да покрие класическия спринт от 0 до 100 км/ч, като пакетът Sport Chrono позволява оптимизацията на този резултат до 4,4 секунди. 911 Carrera S, който е оборудван с познатия 3,8-литров боксер, но вече с 400 к.с., регистрира съответно 4,3 и 4,1 секунди. Това обаче са резултатите с PDK, като тези с механичната скоростна кутия не са публикувани.

От Porsche са направили всичко възможно новият модел да превъзхожда своя предшественик не само при движение направо, но и при високи странични натоварвания. Затова съдейства новото окачване на задната ос, по-широката следа, 20-цоловите колела и Porsche Dynamic Chassis Control системата, която се предлага за първи път при 911 Carrera S.

Премиерата на новия 911 е планирана за автосалона във Франкфурт идния месец. Поръчките започват още на 1 септември, а първите доставки – през декември. Базовата цена за Германия е 88 038 евро за 911 Carrera и 102 436 евро за Carrera S.

Коментари
comments powered by Disqus