Американците вече могат да поръчат модела с механична предавателна кутия
Представените вече модели от фамилията Porsche 911 серия 992 работят само с осемстепенна роботизирана предавателна кутия PDK, в комбинация със задно предаване или двойно предаване. Вътрешни източници миналата година прогнозираха добавяне на механична трансмисия в гамата. И сега това вече е факт. Истина е, че компанията официално обяви ръчна предавателна кутия за американския пазар. Приемът на поръчки за купето и кабриолета 911 Carrera S и 4S със седемстепенна механична кутия вече е открит там. Това е опция без допълнително заплащане, така че версията на Carrera S с 450 к.с. струва в Щатите от 113 300 долара с двата вида трансмисия.
Американците вече могат да поръчат 911 с механична предавателна кутия, а първите автомобили ще отидат при дилъри през пролетта на 2020 г.
В новия 911 интериорът е и технологично усъвършенстван, както подобава на салон от 21 век, но в същото време носи някои от характеристиките на класическата серия на ранното купе 911.
Към ръчната трансмисия по поръчка се полага пакет Sport Chrono, който в случая с роботизираната кутия изисква увеличение на цената от 2720 долара. Освен това при автомобилите с механична предавателна кутия задният електронно управляем диференциал е сменен с механичен диференциал с ограничено приплъзване в комбинация с електронната система за разпределение на сцеплението Porsche Torque Vectoring (PTV), която работи чрез спиране на колелата.
Собственото тегло на купето Carrera S с механична трансмисия е 1496 кг в сравнение с 1534 кг за подобен модел с роботизирана предавателна кутия.
Ускоряването до 97 мили/ч за механичния S отнема „около четири секунди“ (както пише производителят сега) срещу 3.3 сек за модификацията с роботизирана кутия и пакет Sport Chrono. Уви, при по-малко мощните и скъпи версии на Porsche Carrera (385 к.с.) ръчна трансмисия не се очаква в близко бъдеще.