Достигналият пълна зрялост в своето развитие 911 бе подложен на обновление, което да го направи още по-съвършен.
Външността на моделното поколение 997 е модифицирана с нови престилки, LED-дневни и стоп-светлини, както и серийни биксенонови фарове. Накрайниците на изпускателната система вече са интегрирани в бронята, а страничните огледала са увеличили размерите си.Повече мощ
Под ламарините също има вълнуващи промени. 3,6 и 3,8-литровите боксерни двигатели, които междувременно изпълняват изискванията на еко-нормата Евро 5, ще преминат към директно впръскване на горивото, което води до повишаване на мощността им - 345 респ. 385 конски сили.
Задвижваните от четирите колела версии на 911 ще бъдат оборудвани серийно с блокаж на диференциала и 7-степенна директна трансмисия с планки на триспицовия волан за превключване. Уред в арматурното табло на автомобила пък вече сигнализира оптималния момент за смяна на предавките.
Launch Control за неукротимите
Всички модификации ще се сдобият с подсилена спирачна система и усъвършенствана програма за стабилност ESP. В бъдеще "обикновеният" Carrera ще се носи върху 18-цолови колела, докато неговият по-голям събрат, Carrera S, ще бъде удостоен с 19-цолови кръгове.
Салонът може да се похвали с пораснал навигационен дисплей, нова подредба на регулаторите в централната конзола и цялостно гласово управление. Срещу доплащане спортните натури могат да поръчат и асистент за състезателно стартиране Launch Control.
Най-добрият 911?
Работата на климатичната система е модернизирана, седалките притежават функция за вентилация, а воланът вече може да бъде подгряван. Настоящият фейслифт безспорно превръща 997 в едно от най-съвършените издания на класиката Porsche 911 от нейното раждане през 1963 година.
Анонимен
Новите 911-ки са страхотни отвсякъде. Единствено новото ГТ3 ми се струва грозно с тази предница :( Но каквито и разработки да прави компанията, върховното 911 си остава първото 911, а именно тип 901 >:-)
deso
the best ever