Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Turbo

08.05.2013 10:05

Дойде времето за обновление и на Porsche 911 Turbo. Новата модификация идва отново с битурбопълнене и задвижване на четирите колела, като този път мощността е 520 к.с., а към новостите спадат активен заден мост и активна аеродинамика

Това е то - новото Porsche 911 Turbo, базирано на серията 991. Какво са вградили в новия си топмодел инженерите от Цуфенхаузен? Турбокомпресор - ясно, това се вижда още от името. Отново има два компресора с променлива геометрия, които осигуряват допълнителна мощност на 3,8-литровия шестцилиндров боксерен двигател с 520 к.с. и 660 Нм (710 Нм при функцията Overboost), а за още по-радикалната версия Turbo S се предлагат дори 560 к.с. и 700 Нм (750 Нм при Overboost). Директно впръскване на бензин, ново термоуправление и седемстепенна PDK кутия със старт-стоп и функция за отцепване от задвижването намаляват жаждата за гориво. Porsche са обявили среден разход от 9,7 литра, с което отправят нови предизвикателства за обиколката на Нюрбургринг-Нордшлайфе с обещание "за по-малко от 7:30 минути".

Задният мост участва в управлението

Това е възможно благодарение на използването на нови технологии. Електронно контролираното задвижване на четирите колела работи на основата на ламелен съединител, който, ако е необходимо, може да изпрати по-голям задвижващ момент към предната ос. В добавка към това в бъдеще задният мост също ще бъде завиващ. Електромеханични актуатори са в състояние да отклоняват ъгъла на задните колела с до 2,8 градуса. С това Porsche 911 Turbo ще демонстрира повече динамика, а и повече удобство. Системата помага дори и при маневриране или паркиране. При високи скорости тя завива в посока, паралелна на тази на предните колела и по този начин създава ефект, подобен на удължаване на междуосието и така осигурява още по-добра стабилност при движение.

Porsche движи дори и крилата на новото Porsche 911 Turbo. Предният спойлер може да се разширява пневматично на три степени и по същия начин да застопори крилото в задната част в три позиции.

Новите технологии германците са опаковали под най-широката каросерия, която Porsche 911 Turbo някога е носил. Задната броня е направена с 28 мм по-широка в сравнение с тази на Carrera 4. 20-цоловите алуминиеви джанти са серийни.

В допълнение Porsche 911 Turbo S има пълен набор LED фарове, Sport-Chrono-Paket, керамична спирачна система и система за намаляване на страничните колебания на каросерия - тези екстри са и в списъка с опции при нормалното Turbo.

Porsche 911 Turbo за около 162 000 евро

Искате ли също да знаете колко е пъргаво новото Porsche 911 Turbo? Като Turbo S то се катапултира за 3,1 секунди до 100 км/ч и така чак до 318 км/ч, а обикновеният Turbo се ускорява за 3,2 секунди до 100 км/ч и развива до 315 км/ч.

А сега за цените: Цената за Porsche 911 Turbo е 162 055 евро, а за Porsche 911 Turbo S - 195 256 евро. И двата автомобила ще бъдат в търговската мрежа в края на септември. Все още имате време да спестявате...

Коментари
comments powered by Disqus