Свежият летен полъх на Porsche вече е факт. Броени дни след презентацията на Mercedes SLR McLaren Roadster новият кабриолет 911 Turbo също се появи във виртуалното пространство.
„Спортно-елегантният“ модел на немската компания ще бъде оборудван с 3,6-литровият боксеров агрегат, който се вихри под капака на Coupé. Благодарение на двата турбокомпресора с променлива геометрия максималната мощност на двигателя достига 480 конски сили (353 кВт), а въртящият момент фиксира своя пик от 620 Нм при 1950 об./мин. Новият пакет “Sport Chrono Turbo Package”, който се предлага като опция, гарантира на водача върховите 680 Нм.
3,6-литровият боксер е куплиран с шестепенна механична скоростна кутия, което позволява на кабриолетът 911 Turbo да изпълни класическото упражнение от 0 до 100 км/ч за 4 секунди. При версията с пестепенната Tiptronic S скоростомера може да залепи гранчните 100 км/ч само за 3,8 секунди. И за двете опции максималната скорост е 310 км/ч. Независимо от феноменалните динамични характеристики средният разход на гориво е редуциран до 12,9 литра за 100 километра пробег, което е впечатляващо постижение за автомобил от този сегмент.
Естествено с оглед на корекциите в цялостната конструкция, купето на 911 Turbo Cabriolet е допълнително подсилено, а зад задните седалки е позициониран ролбарът с автоматично активиране. Въпреки промените общата маса на автомобила е само със 70 килограма повече спрямо аналогичния показател за версията купе. Олекотеният трипластов мек автоматичен покрив, който се разгъва или прибира за 20 секунди, съдейства за ниския център на тежестта на 911 Turbo Cabriolet и допълнително допринася за отличната динамика на пътя.
Патентованите системи на немската компания Porsche Stability Management и Porsche Traction Management са част от задължителното оборудване на новия кабриолет. С тяхна помощ и със съдействието на многодисковия съединител корекциите върху натоварването на предния и задния мост в зависимост от специфичните изисквания, наложени от стила на шофиране и характеристиките на трасето, се осъществяват за максимум 100 милисекунди, което е по-бързо от времето за реакция на самия двигател.
За оптималния контрол над автомобила съдейства и високоефективната спирачна система. Шестбуталните апарати са заимствани директно от върховия Porsche Carrera GT. По желание на клиента 911 Turbo Cabriolet може да бъде оборудван и с керамичните дискове.
Като допълнителни екстри се предлагат биксенонови светлини, 19-цолови колела с уникален дизайн, климатична система, Porsche Communication Management с навигационен модул и 5,8-инчов монитор, както и озвучаване на BOSE.
Цената за базовата версия на Porsche 911 Turbo Cabriolet без включените такси е 126600 евро. Продажбите на модела ще стартират през септември.