Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Turbo E-Hybrid (2024) забелязан в Германия

04.08.2021 11:07

Според запознати жълтият стикер на задното стъкло показва наличието на елсистема

Смята се, че Porsche работи върху една или повече електрифицирани версии на своя емблематичен 911, който по този начин ще се превърне във високоефективен хибриден автомобил в гамата на суперавтомобила 918 Spyder. Прототип 911 Turbo Hybrid е забелязан по време на тестове т шпионски фотографи на пистата Нюрбургринг в Германия.

Porsche обеща „никога“ да не пусне 911 със 100% електрическо задвижване, но това няма да попречи на производителя да електрифицира, поне частично за момента, най -известния си модел. 

За да може да продължи да подобрява работата на своето емблематично купе, като същевременно зачита стандартите за замърсяване, действащи в Европа, решението за хибридизация изглежда по-актуално отвсякога. 

Следователно можем да очакваме да видим мощен електрически двигател, поддържан от редови шестцилиндров 3.8 битурбо с мощност 580 к.с. в следващата версия Turbo. Решение, което дава възможност да се предложи на модела както подобрена ефективност , така и намалени емисии на замърсители. На снимките, направени на Нюрбургринг, можем да предположим, че това е 911 Turbo благодарение на големите задни калници заради въздухозаборниците, но и благодарение на характерните за този модел щитове, прагове и заден спойлер.

Детайлите, които не подвеждат

Според запознати жълтият стикер на задното стъкло на прототипа показва наличието на електрическа система с високо напрежение в този леко замаскиран 911 Turbo. Всъщност този отличителен знак е задължителен за тестови автомобили, включващи технология от този тип. От друга страна, няма да видим порт за зареждане отвън, така че той или е добре скрит, или означава, че няма да бъде plug-in хибриден автомобил, а „стандартен хибрид. Нищо не ни позволява да кажем нещо със сигурност в момента. 

Смята се, че електрифицираният 911 ще има 400 V електрическа система и батерии, инсталирани зад задните седалки, за момента. Увеличението на мощността, разрешено от добавянето на електродвигатели, несъмнено ще бъде компенсирано от масата на последните за изпълнение, подобно на настоящия модел (0 до 100 км/ч за по -малко от 3 сек и максимална скорост над 300 км / ч) .

Този, който несъмнено ще стане част от  фамилията Porsche 911 Turbo Hybrid или 911 Turbo E-Hybrid, ще бъде представен през 2023 или 2024 г. с обновяване в средата н

Коментари
comments powered by Disqus