Фейслифт версията на Porsche 911 Turbo от моделната 2010 г. подобри с 10 секунди постижението на своя предшественик на „Нюрбургринг“.
Благодарение на новия 3,8-литров мотор и 25-килограмовата диета спортистът от Цюфенхаузен спря хронометрите на 7:39 минути. Първият напълно нов двигател в 35-годишната история на линията Turbo достига максимална мощност от 500 к. с. (368 кВт), като средният разход на автомобила е приблизително 11,4 – 11,7 литра за 100 километра пробег.
Нивата на отделяни в атмосферата емисии CО2 са с 18% по-малко спрямо предходната модификация, което гарантира на Porsche 911 Turbo 2010 заслужено място в Euro 5 нормата. Високата ефективност на шестцилиндровия боксер е резултат от директното впръскване на горивото и турбокомпресора с променлива геометрия.
„Зеленият“ привкус обаче по никакъв начин не се отразява на динамиката, изначално присъща за Porsche 911 Turbo. Класическият спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 3,4 секунди, а максималната скорост достига впечатляващите 312 км/ч. Това е възможно благодарение на седемстепенната PDK трансмисия с двоен съединител, която се предлага като опция. Благодарение основно на нея общото тегло на автомобила е сведено до 1595 кг.
За прекрасното поведение на пътя отговарят двойното предаване, патентованата система Porsche Stability Management, както и Porsche Torque Vectoring опцията за селективно подаване на мощност към колелата в зависимост от нивото на сцепление на всяко едно от тях.
Новият Porsche 911 Turbo ще се предлага във версиите купе и кабриолет. Пазарният му дебют в Германия е на 21-и ноември. Базовата цена на немския пазар е 145 871 евро за купето и 157 057 за открития вариант.
trex
Звяр и половина!