Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Turbo S: Екстрите като стандарт

08.02.2010 12:55 1
1
2571868310

Porsche вдига още по-високо летвата на емблематичната си серия 911. На изложението в Женева следващия месец германският производител на спортни автомобили ще представи версията 911 Turbo S.

Porsche 911 Turbo S ще разполага с мощност от 530 конски сили, което е с 30 "коня" повече от класическия 911 Turbo. Максималният въртящ момент ще запази сегашното ниво от 700 Нм при overboost функцията или 650 Нм в стандартния режим. Максималната скорост получава съвсем лека корекция от едва 3 км/ч – до 315 км/ч, а разходът на гориво остава същият както при конвенционалния 911 Turbo – 11,4 литра на 100 км.

За да привлекат повече купувачи на новата разновидност на 911, от Porsche прибягват до хитрата тактика с включването на всички опционални глезотии от 911 Turbo в стандартното оборудване за модела. Така 911 Turbo S ще може да се похвали със седемстепенната трансмисия с двоен съединител PDK, системата за тракшън контрол PTM за автомобилите с четири двигателни колела, както и Porsche Torque Vectoring (PTV), която включва заключващ се диференциал на задния мост.

Стандартно новият вариант на 911 ще бъде снабден и със система за лаунч контрол, както и с пакета Sport Chrono, които помагат на 911 Turbo S да ускори от 0 до 100 км/ч само за 3,3 сек., подобрявайки с една десета постижението на „обикновената” версия с PDK трансмисия. За достигането на 200 км/ч на Porsche 911 Turbo S му трябват 10,8 сек.

Стандартни са и 19-цоловите колела RS Spyder, както и двуцветната кожа в салона, налична във вариантите черно/кремаво и черно/титаниево синьо.

Porsche 911 Turbo S ще се предлага и в двата варианта – купе и кабриолет, като първите доставки ще започнат след три месеца. Цената на модела с ДДС в Германия е 173 241 евро за варианта купе (базова цена за Европа без таксите 145 400 евро) и 184 546 за кабриолета (154 900 евро).

Коментари

Кирил
Фантастична кола

comments powered by Disqus