Първоначалните тестове на Porsche 918 Spyder са дали резултати, „съответни на високите очаквания”, които компанията е заложила в началото на проекта. Това твърдят от Цюфенхаузен в последното си официално съобщение за модела.
918 Spyder, чието производство трябва да започне през септември 2013 г., разчита на иновативна хибридна система. При нея единият електрически двигател задвижва независимо предните колела , а другият работи успоредно със средноразположения 4,6-литров V8, който отговаря за задната ос. По този начин от Porsche достигат максимална мощност от 770 к.с. при среден разход от 3 литра за 100 км пробег.
Това е резултат не само на иновативния силов тракт, но и на изработения изцяло от подсилена в въглеродни нишки пластмаса монокок. Аеродинамиката на 918 Spyder е адаптивна, което допълнително оказва влияние върху ефективността на автомобила. Сред останалите любопитни решения впечатление правят още завиващите задни колела и качените точно зад главите на водача и неговия спътник накрайници на изпускателната система.
Успоредно с информацията, че всичко върви по план с развитието на 918 Spyder, от Porsche публикуваха и първите официални снимки на предсерийния прототип, чиито камуфлаж е вдъхновен от състезателния Porsche 917. По всяка вероятност продуктовата версия ще дебютира в Париж.
trex
Извънземна технология в наши дни. Уникален!