Дигиталната клиентска система My Porsche обединява услуги в една централна екосистема
Porsche разширява своите цифрови следпродажбени услуги и ги интегрира безпроблемно в съществуващата екосистема. Резултатът е, че производителят на спортни автомобили е създал уникално за индустрията решение за своите клиенти. От резервиране на срещи и избор на сервизен съветник до допълнителни услуги и планиране на предаване на превозни средства, всички услуги ще се обработват централно чрез дигиталната клиентска екосистема My Porsche. Приложението също така предлага на клиентите функция за проверка на видео превозни средства. Тук сервизният съветник записва състоянието на превозното средство и документира цялата необходима работа чрез видео. Само с едно щракване клиентът може да види записа със съответната оферта в My Porsche и след това да даде одобрението си.
„Нашата цел е да осигурим възможно най -доброто изживяване на марката и клиентите - включително за посещения на сервизи “, казва Даниел Шукрафт, вицепрезидент следпродажбено обслужване и обслужване на клиенти в Porsche AG. „И клиентите, и дилърите се възползват еднакво от новите безпроблемно интегрирани следпродажбени услуги. Те комуникират помежду си в една единствена екосистема. Цялата информация е достъпна в реално време, а комуникацията е възможна бързо и лесно чрез централен портал и свързаното приложение. ”
За да реализират това предложение, услугите за следпродажбено обслужване My Porsche също са интегрирани в дилърските системи. Функцията за назначаване на цифрова услуга наскоро беше въведена в целия регион при дилъри в Германия, Китай и Северна Америка. Проверката на видео превозни средства вече се предлага на много европейски пазари, включително Испания, Португалия, Италия и Великобритания. Услугите ще бъдат пуснати в много други страни през годината, с акцент върху Северна Америка, Европа и Азия.My Porsche предлага на клиентите една централна точка за достъп до всички цифрови услуги на Porsche, както и различни функции на превозните средства на Porsche. Преди няколко седмици броят на притежателите на Porsche ID надхвърли един милион.