Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Boxster 2016 стартира с четирицилиндров мотор

10.08.2015 12:38

Нашите фотографи на прототипи успяха да уловят в обектива си открития двуместен автомобил без камуфлаж

В края на 2015 или началото на 2016 компанията Porsche ще подари на Boxster нов фейслифт. Нашите фотографи на прототипи успяха да уловят в обектива си открития двуместен автомобил без камуфлаж.

Porsche Boxster с четирицилиндров боксерен двигател

Третото поколение на Porsche Boxster (Type 981) е на пазара от 2013, време е моделът да бъде обновен. Така обновеният Porsche Boxster, аналогично на побратимия Cayman Coupé, се сдоби с нов фронтален облик, подчертан от новите въздухозаборници и ревизираните LED дневни светлини в новоконфигурирани фарове. Кърмата на Porsche Boxster почти не е маскирана, така че там не очакваме особени визуални промени в дизайна.

Иновацията се крие под предния капак, защото Porsche за пръв път ще пусне в употреба новия четирицилиндров боксерен двигател в Boxster, както и в Cayman. Предвиждат се два "Flat-Four"-агрегати, както и един 2,0-литров и 2,5-литров също с турбо. Първият може да бъде с мощност в диапазона от 227 до 325 к.с. По-големият мотор ще бъде с мощност в порядъка от 355до 404 к.с.

Новият Boxster стартира с 300 к.с.?
 

Първоначално рестилизираният модел ще бъде с четирицилиндров, който ще измести 2,7-литровия шестцилиндров боксер. Ако досегашният генерираше 265 к.с., то новият 2,0-литров четирицилиндров вече ще изцежда почти 300 к.с. Приложение ще намери и 3,4-литров, който ще предостави невероятните 350 коня. Разбира се, все още не се знае дали двата агрегата ще бъдат на старта. Наскоро стартиралите GTS модели също ще бъдат променени и ще добавят по няколко конски сили.
Впрочем, доста дискутираните напоследък четирицилиндрови двигатели няма да намерят приложение в новия Porsche 911. Това заяви в интервю за auto motor und sport главният директор по развойната дейност на Porsche - Волфганг Хатц. "Ние няма да използваме четирицилиндрови мотори в 911, те просто не се вписват."



Коментари
comments powered by Disqus