Уловеният прототип разкрива гюрук над купето, който се прибира полуавтоматично
Porsche отново се е захванал с версия Spyder на Boxster. Изглежда, че производителят на спортни автомобили стриктно следва рецептата, която вече се е наложила в стария Boxster. Първият прототип е вече факт.
На автомобилното изложение в Ню Йорк през 2015 година Porsche представи версията на Spyder от 981 серия. През 2018, Boxster ще бъде облагороден с вариант на Spyder. Дизайнът на новото издание наподобява предшественика. Уловеният сега прототип разкрива гюрук над купето, който се прибира полуавтоматично под капака на двигателя. Отзад, той е тесен и следва посоката на арките на колелата. Така новият- стар сгъваем покрив е нещо повече от ветробран, поради което е изключително стабилен, дори и когато автомобилът лети с пълна газ.
Нова задна престилка и 375-к.с. Boxer
Зад гюрука, както и при предшественика, се открива капак на двигателния отсек с два интегрирани купола. Ново в прототипа е и задният дифузор с нова система за отработени газове с двойни тръби, чиито накрайници са отдалечени един от друг. Същата престилка може да се види и в шестцилиндровия GT4 модел. Предната броня изглежда е заимствана от моделите GTS.
Същите тези модели са оказали влияние и по отношение на задвижването . Старият Spyder се перчи с повече мощност от серийните си братя, благодарение на мощния 3,8-литров шестцилиндров атмосферен с 375 к.с. Новото издание не би трябвало да падне по-долу, при всички случаи стъпва с новия 2,5-литров боксерен двигател само с четири цилиндъра. В GTS моделите той генерира 365 к.с. с 430 Нм. В Spyder „кончетата” сигурно ще са повече. Именно затова може да се очаква спринт за по-малко от 4 секунди и максимална скорост отпочти 300 км/ч.
Spyder ще покаже на кантара доста по-малко килограми. На първо място, определено редуцираното комфортно оборудване е спестило доста килограми. Климатичната система и инфотейнмънт системата отново се предлагат като опция.
Прототипът ясно разкрива доста уголемената спирачна система, която вероятно отново е заимствана от 911.