Новото в кросоувъра е активният заден спойлер върху ръба на покрива
При новото поколение на Cayenne, Porsche залага на олекотени материали, което ще доведе до редуциране на теглото с цели 200 кг. Прототипът на SUV беше уловен по време на тестовия си пробег.
Следващата генерация на Cayenne ще е драстично по-лека. Кросоувърът на Porsche, който сега показва на кантара цели 2,4 тона нетно тегло, със смяната на модела 2017 ще стане с 200 кг по-лек.
Porsche Cayenne е станал по-източен
Благодарение на това Porsche обещава Porsche Cayenne да покаже не само икономия на гориво, а също така и завидна пъргавина. Всичко това е в резултат на новата модулна платформа, която Porsche Cayenne споделя с Audi Q7, с предстоящото Lamborghini Urus и следващия Touareg.
Прототипът е в обичайната одежда на сегашния модел, но въпреки това ясно се вижда, че линията на покрива е по-дълга и височината определено е редуцирана. Като цяло, Cayenne се е сдобил с по-спортна линия. Дизайнът е продиктуван от Macan и студията Sport Turismo.
Край на многото бутони
Задвижването на топ версията се очаква отново да бъде от базовия V6-битурбо, хибридно задвижване, както и новоразработения четирилитров V8 битурбо от новата Panamera с 460 до 600 к.с. Дали портфолиото ще включва и дизелов, все още не е сигурно. Новото в Cayenne е активният заден спойлер върху ръба на покрива, което е новост за един кросоувър.
По-малкото е повече, гласи мотото на инфотейнмънт системата, при което броят на бутоните е значително редуциран. И тук Cayenne отново залага на модулната система на концерна.