Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne Coupé GTS (2020)

13.04.2020 17:51

Нашият фотограф улови за вас новата V8 версия на Cayenne Coupé

Porsche разширява моделната гама на Cayenne с версия Coupé, носеща табелка GTS. При зимните тестове пред нашите обективи попадна един маскиран екземпляр. 

Cayenne Coupé GTS запълва празнината между S-версията на Cayenne Coupé и варианта Turbo, като същевременно е нещо като базово изпълнение с V8 мотор. За да го отличи, Porsche монтира ауспухова уредба с овални тъмни крайни тръби, специални 21-цолови джанти от лека сплав с широки гуми, както и прагове и престилки в цвета на автомобила. Задните светлини и фаровете на спортния SUV модел изглеждат малко по-тъмни. Зад новите джанти прозира спирачна уредба с увеличен до 440 мм диаметър на дисковете. 

GTS е по-нисък

В сравнение с Cayenne Coupé S новият GTS е със снижена с 15 мм ходова част, която е била настроена наново. Пневматичното окачване е серийно.

Под предния капак с малко по-отчетлива пластика работи познатият четирилитров V8 с два турбокомпресора. Ако съдим по моделите на Panamera, мощността на осемцилиндровия мотор в Cayenne Coupé би трябвало да е също 460 к.с. и с това той да заеме мястото между трилитровия V6 с 440 к.с. от Cayenne Coupé S и V8 мотора с 550 к.с. в  в Cayenne Turbo Coupé. 

В интериора на спортния SUV модел Porsche монтира елементи като седалки с по-спортен контур, алуминиеви аксесоари и кожени облицовки с контрастни шевове. На борда присъстват head-up дисплей, най-модерната инфо-развлекателна система и многофункционален спортен волан с планки за ръчно превключване на предавки. 

Коментари
comments powered by Disqus