Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne и Cayenne Coupé (2022): Като Panamera

04.04.2022 09:45

Porsche готви промени по външността, нови светлини и по-мощни двигатели

Специалистите от Porsche модернизират Cayenne и Cayenne Coupé в средата на техния продуктов живот. Нашият ловец на маскирани новости улови двата модела с лек камуфлаж.

Актуалният Cayenne PO536 е на пазара от 2017 г. – и е трето поколение на модела. Спортният SUV е изграден върху платформата MLB (модулен конструктивен комплект за надлъжни мотори), на който в концерна VW са базирани също Bentley Bentayga и Lamborghini Urus. Както при Lamborghini, така и при Porsche, SUV моделът е най-продаваният автомобил на производителя на спортни автомобили. През 2020 г. почти всеки трети клиент си купи Cayenne, който успя да измести Macan от върха през годината на корона вируса.

Porsche Cayenne с изцяло нови светлини

Заснетият наскоро модел вече разкрива малко от новия дизайн. Сега ясно севиждат новите фарове, които изглеждат много по-плоски, отколкото внушава фалшивият камуфлаж. В новата предна престилка, както и преди,  могат да се видят двойните LED дневни светлини, докато долната част на престилката е с нов облик.

Хората от Porsche са придали на Cayenne нова визия и отзад. Както при купето, мястото на регистрационния номер е преместено от задния капак надолу в бронята. Това променя също отвора за багажника и оставя повече място за названието на модела. Задните светлини, които вероятно ще бъдат напълно преработени, все още са скрити под масивен камуфлаж. Непрекъснатата светлинна лента отзад остава, но тук отдолу изпъква логото на Porsche. След фейслифта обаче светлините са малко по-високи и стигат по-нататък в калника, както може да се види при новата Panamera.

Нов Cayenne с версия E-Hybrid и във вариант Coupé

Като стана дума за Panamera: Обновеният Cayenne получава и новите двигатели от фейслифта на Panamera. Наред с другите и подсиленият до  571 к.с. четирилитров битурбо V8 в Turbo S E-Hybrid, комбиниран с електромотор със 136 к.с. и увеличен капацитет на батерията от 14,1 на 17,9 кВтч. В допълнение към познатия E-Hybrid има и трети plug-in хибрид под названието S E-Hybrid със системна мощност 560 к.с. Двигателите с вътрешно горене също разполагат с малко повече мощност. Купето ще се възползва от фейслифта по-късно. Независимо от двигателя ще бъдат преработени ходовата част и системите за управление.

И още: Porsche Cayenne във версия Coupé, който е на пазара от 2019 г. ще бъде обновен по същото време. И тук водеща ще бъде стилистиката  на  Panamera, затова SUV купето ще се радва на преработена предна част, ново оформление отзад и осъвременени мотори. 

Заключение

Porsche прави Cayenne по-шик за втората половина от жизнения му цикъл. За целта компанията от Щутгарт украсява най-продавания SUV и неговия купе събрат с нова предна част, оформени по нов начин фарове и преработва задната част. Отзад могат да се открият най-големите изменения. Новости има и при двигателите – след модернизацията Porsche ще предлага и трети plug-in хибрид.

 

Текст: Холгер Витих
Снимки: Щефан Балдауф

Коментари
comments powered by Disqus