Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne: Презареждане

06.02.2007 13:02

Porsche Cayenne стъпва на пазара в подобрена форма, с по-мощни V6- и V8-двигатели с по-голям работен обем, модифицирано окачване и по-агресивна оптика. Първи впечатления.

Cayenne премина към директно впръскване на горивото. Но закоравелите фенове на марката могат да си отдъхнат – моделът и за в бъдеще няма да се предлага с дизелов двигател, директното впръскване е добавено към бензиновите агрегати. Базовият вариант вече се задвижва от 3,6-литров двигател с 290 к. с., тоест 40 к. с. повече отпреди.

И макар че досегашните V8-двигатели на Cayenne с положителност можеха да бъдат наречени как ли не, но не и анемични, те също са получили повече мощност (съответно вече разполагат с 385 к. с. за атмосферния и 500 к. с. дза турбоварианта).  Трите допълнителни милиметра сечение на буталата са резултирали в увеличаване на кубатурата до 4,8 литра. Изцяло обновените блок и цилиндрови глави се грижат за повече стабилност, а променливото управление на клапаните (VarioCam Plus) осигурява по-спонтанни реакции при подаване на газ.

21-цоловите гуми винаги остават здраво вкопчени в асфалта, за проблеми със сцеплението не може да се отвори и дума. Под тласъка на двата турбокомпресора V8-двигателят на топверсията се грижи за огромен прилив на мощ, който се усеща още в ниските обороти. Под съпровода на металически рев, автомобилът се катапултира напред с настървение, което може да се сравни с познатото от междувременно сваления от производство Turbo S с 521 к. с.

Благодарение на директното впръскване, от производителя твърдят, че техният автомобил е станал и по-икономичен – горивото се впръсква в горивните камери под налягане до 120 бара! Дали Porsche наистина са съумели да отнемат чак от лакомията на техния Cayenne, ще проличи в един бъдещ тест.

Коментари
comments powered by Disqus