Сега фотографите го издебнаха много по-близо до серийното му производство
Фотошпиони заснеха по време на тестове Porsche 718 Cayman GT4, базиран на модел 718, още през февруари. Автомобилът по онова време ни впечатли с минимален камуфлаж. И както се оказва, това не е била финалната форма на спортния модел. Сега фотографите го издебнаха много по-близо до серийното му производство. Вижда се, че от пролетта до началото на лятото инженерите са работили по аеродинамиката на топ версията на Cayman.
Изобилието от маскировъчни ленти на предната броня показва, че все още не сме запознати с всички корекции.
Най-забележимото нещо е антикрилото. На предишния тест на прототипа то е почти идентично с този, използван в досегашния GT4 без индекс 718. Сега се появяват увеличени пластини, изместени колкото е възможно надолу.
Има интересни хипотези за двигателя на малкото чудовище. Известно е че предшественикът е оборудван с атмосферен 3,8-литров двигател с мощност 385 к.с. и 420 Нм. Актуализираният GT4 ще остане с шестцилиндров агрегат. Повечето коментатори са съгласни, че ще бъде дефорсиран атмосферниян 4,0 от купето Porsche 911 GT3. Auto Motor und Sport дори посочва феноменални показатели за Cayman: мощност 420-430 к.с.
Досегашният Cayman GT4 измина Северната дъга за 7:42. Предполага се, че след обновяването той може постигне резултат от пет до десет секунди по-добър.
Немците могат да се отклонят от традицията и да превърнат "крокодила" в турбо автомобил. В този случай ще бъде избран боксеровият шестцилиндров 3,0 агрегат от Carrera S, разбира се, пренастроен.