С нея автомобилите с двигател 4,0 стават не само по-практични, но и по-бързи
Дуетът 718 Cayman GT4 и 718 Spyder излезе на пазара през лятото на 2019 г. Шест месеца по-късно четирилитровият атмосферен двигател е монтиран на моделите 718 Cayman GTS и 718 Boxster GTS. А през цялото това време на клиентите се предлагат сама версии с шестстепенна механична трансмисия. Преселективната седемстепенна PDK трансмисия в крайна сметка се предлага като опция за моделите от 2021 година. Както се очакваше, с нея Cayman и Boxer с двигател 4,0 стават не само по-практични, но и по-бързи.
В допълнение към роботизираната трансмисия, серията 718 (моделна 2021 година) ще има нова тапицерия на спортните седалки Race-Tex на базата на микрофибър (вместо Alcantara), а 718 Cayman GT4 и 718 Spyder ще добавят Python Green към цветовата палитра. Също така в откритата версия ще бъде възможно да бъдат поръчани златисти 20-инчови джанти, които преди това бяха достъпни само за Cayman GT4.
Лостовете на седемстепенната роботизирана предавателна кутия са различни за автомобилите с 400 к.с. и 420 к.с. Ако версията на GTS има конвенционален предавателен лост, тогава Spider и Cayman GT4 имат същата ръчка като на спортния автомобил Porsche 911 GT3.
Например, ускоряването до сто във всички горепосочени модели се подобрява с половин секунда, а времето за ускоряване от място до 200 км/ч намалява с 0,4 сек. По този начин показателите на автомобилите 718 Spyder и 718 Cayman GT4 с 420 к.с. са съответно 3.9 и 13.4 сек, докато автомобилите с мощност 400 к.с. 718 GTS 4.0 разполагат с четири и 13.7 сек. А още по-мощните модификации с PDK увеличават степента на механично заключване на диференциала в сравнение с автомобилите с механична кутия- от 22 на 30% за Spyder и от 27 на 37% за Cayman GT4. Продажбите на четирилитровите версии с PDK започват през есента на 2020 г.