Компанията няма да се откаже от спортните автомобили, които са толкова популярни
30 хил. души са направили депозит за Porsche Taycan, което добави оптимизъм на компанията относно възприемането на публиката за електрическия Porsche. На този фон информацията от изпълнителния директор на компанията Оливер Блуме е любопитна: до една година ще бъде взето решение за съдбата на следващото поколение на двойката Boxster и Cayman и е много възможно наследникът на серията 718, очакван през 2024 г., да стане чист електромобил.
В допълнение към тази информация, шефът на немската компания коментира по отношение на хибрида 911: „Това е най-мощният / сериен 911 от всички“ („най-ефективен 911 от всички“). Блуме посоча, че батерията няма да добави към него прекалено голяма маса и че няма да се зарежда от мрежата.
Компанията няма да се откаже от спортните автомобили, които са толкова ориентирани към пистата и водача, колкото Cayman GT4. Дори има намерение да спаси живота на механичната предавателна кутиа (в някои модификации). Но в случая с Cayman изглежда, че всичко това ще бъде следващото преструктуриране на актуалното поколение, а не напълно нов модел.
Ако следващите Cayman и Boxster наистина станат електрически автомобили, компанията ще остави настоящото поколение на конвейера. Новият модел 718 ще бъде разработен като електрически автомобил от нулата. Същото ще се случи и с Macan (2021 г.): новото му поколение ще бъде само електрическо. За да бъде подкрепен на пазара, ще остане модернизираното предишно поколение.
Така ще се появи хибриден спортен автомобил на базата на 911 Turbo S или дори вместо обичайния Turbo S. Той ще получи електрически мотор, вграден в трансмисията, с около 130 к.с. и компактна батерия в предницата (за подобряване на разпределението на теглото по осите). Сумарната мощност значително ще надхвърли 700 к.с. или дори близо 800. Автономният пробег само на ток ще бъде малък, тук проектът е насочен към намаляване на теглото и увеличаване на динамиката (точно като при купето Lamborghini Sian). Прогнозната дата на представянето е 2021-2022 г.