Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Consulting помага на компаниите

22.03.2021 11:16

Икономическият успех и устойчивостта в бизнеса са взаимно зависими

Porsche Consulting GmbH разширява своите консултантски услуги по въпросите на устойчивото развитие и засилва собствените си усилия в тази област. „Устойчивостта се превръща в решаващ фактор за конкурентоспособността на компаниите по света и във всички индустрии,“ казва Еберхард Вайбен, председател на изпълнителния съвет на Porsche Consulting. „Икономическият успех и преходът към устойчиво общество са взаимно зависими. Изменението на климата може да бъде спряно само чрез отговорни бизнес практики и иновативни технологии. Ние не само помагаме на нашите клиенти да овладеят тази трансформация, но също така искаме сами да дадем добър пример “, казва Вайблен.

Дъщерното дружество на Porsche AG си е поставило амбициозни цели за намаляване на своя въглероден отпечатък. Емисиите, които не могат да бъдат избегнати, се компенсират от други мерки, позволяващи на Porsche Consulting да работи с климатична неутралност от 2020 г. „Но ние искаме да направим една крачка напред и да намалим нашите емисии с поне 25 процента до 2025 г.“, казва Вайблен. Целта е да се намалят емисиите стъпка по стъпка с поредица от мерки.

Служебните пътувания трябва да бъдат значително намалени и пътуванията до работното място да бъдат сведени до минимум чрез по-широко използване на мобилни работни възможности. Приблизително една четвърт от консултантските дейности ще бъдат постоянно прехвърлени към сценарии за виртуално сътрудничество, използващи най-съвременните цифрови технологии. Икономиите на разходи поради избегнато пътуване ще бъдат прехвърлени директно на клиента в пълен размер. За да се избегнат дълги пътувания до работа, консултантите също ще бъдат разположени възможно най-близо до мястото, където живеят. Ще се използва алгоритъм за определяне на идеалния състав на екипа за всеки проект, като местоположението е един от факторите. Освен това до 2025 г. консултантската компания за управление ще преобразува изцяло своя автопарк за бизнес в електрически и хибридни превозни средства.

„Постигаме най-голямото си въздействие по отношение на устойчивите бизнес практики заедно с нашите над 200 клиенти годишно“, казва Биргит Енглер, която като партньор в Porsche Consulting е съветвала много компании относно разработването на стратегии за устойчиво развитие и тяхното прилагане. „За много компании преходът към устойчивост представлява огромно усилие, но такова, което се отплаща. Най-голямата възможна енергийна ефективност и щадящото използване на ресурси насърчават растеж, създаващ стойност и по този начин дългосрочния успех на компанията “, казва Енглер. Този подход не само позволява спестяване на разходи, но също така повишава привлекателността на клиентите, удовлетвореността на служителите и общата стойност на компанията.

Консултантската дейност по мениджмънт също ще продължи да оценява и оптимизира собствените си резултати в областта на устойчивостта. „Без отдадеността на нашите служители този напредък не би бил възможен. Те вдъхват живот на целите ни за устойчивост и активно допринасят за постигането им всеки ден със своето поведение и много добри идеи “, казва Еберхард Вайбен. В допълнение към екологичната устойчивост, Porsche Consulting също така редовно подкрепя социални проекти и преследва разнообразието в собствените си редици. Компанията се ангажира с Charta der Vielfalt, инициатива, която насърчава равните възможности на работното място, както и 17-те цели за устойчиво развитие на ООН, които имат за цел да постигнат икономическа, социална и екологична устойчивост в световен мащаб.

Климатичната неутралност на Porsche Consulting се основава на преки и непреки емисии на парникови газове по цялата верига на създаване на стойност на компанията. Тя обхваща и трите категории от международно признатия Протокол за парникови газове (GHG) (Обхват 1–3). Това прави Porsche Consulting един от водещите участници сред стратегическите консултации в световен мащаб. Неизбежните емисии се компенсират чрез проекта за опазване на околната среда на коридор Kasigau в Кения, който компенсира повече от един милион метрични тона CO₂ годишно. Проектът се фокусира и върху опазването на дивата природа, опазването на околната среда, образованието и икономическото развитие в региона.

Porsche Consulting GmbH е сред първите десет консултации за управление в Германия. Тя е дъщерно дружество на производителя на спортни автомобили Porsche AG, Щутгарт. Водени от принципа „стратегическа визия, интелигентно изпълнение“, консултантите помагат на компаниите да подобрят своите резултати и иновативност. Клиентите варират от мултинационални групи до средни компании в автомобилната, авиационната и космическата индустрия, както и в машиностроенето и машиностроенето. Други клиенти идват от сектора на финансовите услуги, индустрията на потребителските стоки, търговията на дребно и строителната индустрия.

Коментари
comments powered by Disqus