Оборудваният със задно предаване Porsche 911 GT2, чиито двигател генерира недостижимите 530 к. с., изправя косите със своята монументална тяга и максимална скорост от 329 км/ч.
Швабите съумяват да удържат огнения темперамент на GT2 в разумни граници - основните модификации спрямо модела 911 Turbo всъщност са лишаването на предния мост от участие в силовото предаване, както и отстраняването на задните помощни седалки. Част от пакета Clubsport, включен в цената от около 190 000 евро, са новите сгъващи се спортни седалки с вградени странични въздушни възглавници и лицензираният от FIA защитен ролбар. GT2 всъщност е кръстоска между върховите постижения на Turbo и резкият характер на GT3, в която се вихри боксеров двигател, снабден с двойно принудително пълнене."Мускулест" шестцилиндров агрегат
В лигата на суперспортистите 3,6-литровият "шестак" на GT2 все още търси своя аналог. Това изпълнение работи в комбина с два оптимизирани турбокомпресора, чието налягане достига 1,4 бара. Температурата на въздуха при всмукване е понижена, но това не опитомява по никакъв начин непримиримия нрав на мотора.
Активираните системи за стабилност позволяват дори на водач с нормални способности да запълни скалата на уреда, измерващ налягането, без това да доведе до загуба на контрол и напускане на платното за движение. Преди достигане на работна температура смяната на шестте предавки изисква малко повече усилия, а съединителят се погажда най-добре с пилоти, чиито прасци са добре тренирани. Управлението на кормилната уредба от друга страна се отличава със завидна прецизност, която позволява мигновеното изпълнение на заповедите, зададени посредством класическия спортен волан.
Машина за истински мъже
Тъй като задният мост поема над 60% от теглото, воденето на GT2 в граничен режим е рисковано начинание. Макар ускорението при продължителни дрифтове да е наистина впечатляващо, неопитните пилоти ще трябва да се откажат от подобни изпълнения заради високите изисквания на автомобила към своя "укротител".
Конструкторите на Porsche са се погрижили за бързи стартове, вграждайки системата за контрол на сцеплението Launch Assistant, чиито принос за измерените 3,6 секунди от 0 до 100 км/ч е наистина съществен. Тягата на GT2 не отслабва значително дори след преминаването на 280 км/ч, а подемът спира едва при достигането на максималната скорост от 329 км/ч.
pepi7272
Налягането в турбините е 1.7 бара,а не стандартните 1.4 бара
Dimo
Уау