Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche GT2: Валякът

13.07.2007 14:07 1
1
2571815337

Обикновено Porsche нарича най-екстремната спортна версия, използваща платформата на 911, с краткото GT2. По традиция, този път базираният върху техниката на модела Turbo състезател отново носи обозначението GT2 и предава мощността на двигателя си на задните колела. Официалната му премиера ще се състои на автомобилния салон във Франкфурт.

Новият GT2 е най-мощният възпитаник на династията 911, който Porsche някога са създавали. Той залага на 3,6-литровия агрегат, вграждан в Turbo, но този път резултатът са 530 к. с. при 6500 об./мин и 685 Нм в диапазона от 2 00 об./мин до 4500 об./мин. Увеличението на мощността е постигнато чрез използването на нов турбокомпресор, промени във всмукателния колектор, както и благодарение на оптимизараната изпускателна система от титаниева сплав.

Шестстепенна механична трансмисия и изпозваната за пръв път от Porsche система за тракшън-контрол Launch Control стоят зад изумителните способности за ускорение на 19-цоловите колела. Инструкцията за перфектен старт, която дават от Porsche, гласи: "Натиснете газта и съединителя, изчакайте уредът на турбокомпресора да регистрира налягане от 1,3 бара. Едва тогава освободете съединителя възможно най-бързо". Електрониката на мотора предотвратява ниски обороти и слабост при потегляне, както и ненужно износване на съединителя, а система против приплъзване минимизира загубата на сцепление на задните колела. След потегляне за стабилостта се грижи програмата PSM, която в този вариант работи с предварително зададени степени. И накрая, активното окачване PASM "залепва" автомобила за пътя.

Предната престилка на GT2 е модифицирана и въздухозаборниците и са разширени. Резултат е по-добро охлаждане на двигателя и спирачките и повече притискателна сила. Мащабното статично антикрило в задната част на автомобила също е посветено на оптималната аеродинамика при екстремни условия. Отворите, разположени пред задните колела, осигуряват свеж въздух, необходим за охлаждането на чудовищния двигател. Перфорираната задна престилка спомага отвеждането на топлината, която агрегатът създава.

"Отслабналият" GT2 тежи 1440 кг, катапултира се до 100 км/ч за 3,7 секунди и достига максимална скорост от 328 км/ч.

Спортната му "екипировка" включва керамични спирачни дискове, шест въздушни възглавници, спортни седалки от карбонови съединения, централен оборотомер с титанова оптика и индикатор за смяна на предавките, както и жълти стрелки на измервателните уреди. Chrono-пакетът за отчитане на бързи обиколки се добавя към оборудването по желание на клиента. Porsche все още не споделя информация за ориентировъчната цена на автомобила.

Коментари

asd
:) ama tazi kola e nai dobrata nomer edno vav vsichki pokazateli ot neinia klas

comments powered by Disqus