Американския тим ще отговаря за новата ендурънс програма в WEC и IMSA
Програмата на Porsche в Световния шампионат по издръжливост и IMSA, която ще стартира през 2023 г. с LMDh прототип, ще бъде поверена на Team Penske. Отборът на Роджър Пенске ще дирижира четирите заводски автомобила, като те ще бъдат разделени в две бази.
За шампионата на IMSA Porsche Penske Motorsport, каквото е официалното име на новата организация, ще използва настоящите съоръжения на Team Penske в Муурсвил, Северна Калифорния. Базата в Европа за WEC предстои да бъде потвърдена, но вероятно екипът на Penske няма да разчита на щабквартирата на Porsche Motorsport във Вайсах.
Penske и Porsche имат дългогодишна история в съсезанията по издръжливост. През 1972 и 1973 г. американско-немският тандем печели титлата в Can-Am с 917, а между 2006 и 2008 г. триумфира три пъти поред в LMP2 категорията на американските серии „Льо Ман“. Последният съвместен проект на двете организации е от 2009 г. в Grand-Am сериите, когато германците предоставят своя шестцилидров боксер за прототип Riley Daytona.
Penske представяше Acura до края на миналия сезон в шампионата по издръжливост на IMSA, но двете страни прекратиха сътрудничеството си и японците се ангажираха успоредно с Wayne Taylor Racing и Meyer Shank Racing.
На този етап от Porsche продължават да не дават информация за LMP2 шасито, въз основа на което ще бъде подготвен новият LMDh прототип. Четири са възможностите – Oreca, Ligier, Dallara и Riley Multimatic. Penske има опит с Oreca 07, тъй като Acura ARX-05 е базирана на нея, но слуховете са, че Multimatic е фаворит. Двигателят ще бъде развиван съвместно с Audi, тъй като двете марки на VW Group се завръщат съвместно в състезанията по издръжливост.