Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche избра Penske за Льо Ман

05.05.2021 00:58
Porsche избра Penske за Льо Ман

Американския тим ще отговаря за новата ендурънс програма в WEC и IMSA

Програмата на Porsche в Световния шампионат по издръжливост и IMSA, която ще стартира през 2023 г. с LMDh прототип, ще бъде поверена на Team Penske. Отборът на Роджър Пенске ще дирижира четирите заводски автомобила, като те ще бъдат разделени в две бази. 

За шампионата на IMSA  Porsche Penske Motorsport, каквото е официалното име на новата организация, ще използва настоящите съоръжения на Team Penske в Муурсвил, Северна Калифорния. Базата в Европа за WEC предстои да бъде потвърдена, но вероятно екипът на Penske няма да разчита на щабквартирата на Porsche Motorsport във Вайсах.

Penske и Porsche имат дългогодишна история в съсезанията по издръжливост. През 1972 и 1973 г. американско-немският тандем печели титлата в Can-Am с 917, а между 2006 и 2008 г. триумфира три пъти поред в LMP2 категорията на американските серии „Льо Ман“. Последният съвместен проект на двете организации е от 2009 г. в Grand-Am сериите, когато германците предоставят своя шестцилидров боксер за прототип Riley Daytona. 

Penske представяше Acura до края на миналия сезон в шампионата по издръжливост на IMSA, но двете страни прекратиха сътрудничеството си и японците се ангажираха успоредно с Wayne Taylor Racing и Meyer Shank Racing.

На този етап от Porsche продължават да не дават информация за LMP2 шасито, въз основа на което ще бъде подготвен новият LMDh прототип. Четири са възможностите – Oreca, Ligier, Dallara и Riley Multimatic. Penske има опит с Oreca 07, тъй като Acura ARX-05 е базирана на нея, но слуховете са, че Multimatic е фаворит. Двигателят ще бъде развиван съвместно с Audi, тъй като двете марки на VW Group се завръщат съвместно в състезанията по издръжливост.

Коментари
comments powered by Disqus