Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche лансира Panamera с мощност 700 к.с.

20.10.2020 10:07

Два допълнителни plug-in хибрида с повече мощност, комфорт и електрически пробег

Porsche допълва продуктовата гама за новата Panamera с модели, които включват флагмана с 514 кВт(700 к.с.), 870 Нм. Новата Panamera Turbo S E-Hybrid сега е най-мощният вариант в изцяло обновената моделна гама, съчетаваща 420 кВт (571 к.с.), четирилитров битурбо V8 със 100 кВт (136 к.с.) електродвигател. Изцяло електрическият му автономен пробег е увеличен с 30% благодарение на новата батерия от 17,9 кВтчи оптимизираните режими на шофиране. Това се отнася и за новата Panamera 4 E-Hybrid, където електрическият мотор е допълнен както преди с 2,9-литров битурбо V6 с мощност 243 кВт (330 к.с.), което води до изходна мощност на системата от 340 кВт (462 к.с.). Портфолиото на Panamera се допълва от 4S, който доставя 324 кВт (440 к.с.), а също така се възползва от всички оптимизирани функции на последния подобрен модел по отношение на шасито, дизайна, оборудването и информационно-развлекателната система.

Хибридното трио с подобрено електрическо шофиране

Наред с наскоро представената нова Panamera 4S E-Hybrid, която може да се похвали със системна мощност от 412 кВт (560 к.с.), Porsche за пръв път предлага три хибридни модела на Panamera - всеки от трите налични варианта на спортния седан - Executive (версия с дълга база) и Sport Turismo. Следователно Porsche систематично разширява своята стратегия за E-Performance. В основата на задвижващата архитектура е електрическият мотор, който е интегриран в осемстепенната трансмисия с двоен съединител (PDK) и все още генерира мощност от 100 кВт (136 к.с.) и максимален въртящ момент от 400 Нм. Заедно с различните предлагани двигатели с вътрешно горене това прави изключителни шофиращи характеристики. В комбинация със стандартния си пакет Sport Chrono и задвижван от четирилитров V8 битурбо двигател, който сега доставя 420 кВт (571 к.с.) вместо 404 кВт (550 к.с.), новата Panamera Turbo S E-Hybrid вече завършва спринта от нула до 100 км/ч за 3,2 сек - 0,2 секунди по-бързо от своя предшественик. Тя достига максимална скорост от 315 км/ч, което представлява подобрение от 5 км/ч. Panamera 4 E-Hybrid отнема само 4,4 сек (-0,2 сек), за да достигне 100 км/ч от стоящ старт по пътя си до максимална скорост до 280 км/ч (+2 км / ч).

Брутният капацитет на високоволтовата батерия е увеличен от 14,1 на 17,9 кВтч, благодарение на използването на оптимизирани клетки, а режимите на шофиране са адаптирани за още по-ефективно използване на енергията. Новата Panamera Turbo S E-Hybrid има изцяло електрически пробег  до 50 км според WLTP EAER City (NEDC: до 59 км), докато Panamera 4 E-Hybrid може да се управлява с нулеви локални емисии до 56 км според WLTP EAER City (NEDC: до 64 км). Хибридните модели на Porsche за предпочитане се зареждат у дома - или чрез стандартен битов контакт, или чрез електрически контакт. Специфичният за модела капацитет за зареждане до 7,2 кВт е възможен със стандартното Porsche Mobile Charger. Зареждането е възможно и на обществени места за зареждане с помощта на кабел Mode 3.

С още по-добра свързаност

Новата Panamera 4S, която все още се задвижва от 324 кВт/ 440 к.с., 2,9-литров V6 битурбо двигател, постига 0-100 км/ч за 4,1 сек (-0,1 s) с пакета Sport Chrono. Има максимална скорост от 295 км/ч (+6 км / ч). 4S се възползва от всички оптимизирани функции на най-новата актуализация на модела и е оборудван с предварително опционалния преден дизайн Sport Design като стандарт. Това се отличава с поразителни решетки за всмукване на въздух и големи странични отвори за охлаждащ въздух, както и едноредово оформление на предните светлини. Новопроектираният преден край на Panamera Turbo S E-Hybrid се отличава със своите двойни С-образни Turbo предни светлинни модули, както и с по-големите си странични въздухозаборници. Обновената светлинна лента отзад сега преминава безпроблемно върху капака на багажното отделение с адаптиран контур. Наличните опции включват затъмнени модули на задни светлини Exclusive Design с динамична анимация Coming / Leaving Home, три нови 20- и 21-инчови джанти и два нови цвята на екстериора (Cherry Metallic и Truffle Brown Metallic).

Porsche Communication Management (PCM) се отличава с по-висока разделителна способност на дисплея и включва допълнителни цифрови функции и услуги като подобрения онлайн гласов контрол  Voice Pilot, Risk Radar за пътните знаци и информация за опасност, както и други фунции,

Повече мощност, повече комфорт

Шасито и системите за управление са настроени за спортност и комфорт във всички нови модели Panamera. В някои случаи е приложена изцяло нова стратегия за контрол. Ново поколение система за управление на кормилното управление и нови гуми осигуряват подобрена странична динамика и по-голяма прецизност. Флагманът Panamera Turbo S E-Hybrid се предлага стандартно с всички налични понастоящем шасита и системи за управление като Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) електрическа система за стабилизация на ролката, която включва Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), управление на задната ос с Power Steering Plus, както и системата Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Новите модели на Porsche Panamera са достъпни за поръчка сега и ще бъдат в дилърите от началото на декември. В Германия цените на Panamera 4 E-Hybrid започват от 110.369 евро. Цените стартират от 115,241 евро за Panamera 4S и от 185,537 евро за Panamera Turbo S E-Hybrid - включително данък върху добавената стойност и оборудване за всяка държава.

Стойностите на разхода на гориво и емисиите на CO2 са изчислени съгласно новата процедура за тестване на хармонизирани леки автомобили (WLTP). 

Разход на гориво / емисии

Panamera Turbo S E-Hybrid: комбиниран разход на гориво 2,8 - 2,7 л / 100 км, комбинирана консумация на енергия 22,8 - 21,8 кВт/ 100 км; комбинирани емисии на CO2 63 - 62 г/ км)

Panamera 4S E-Hybrid: комбиниран разход на гориво 2,3 - 2,0 л / 100 км, комбинирана консумация на енергия 19,5 - 17,4 квт/ 100 км; комбинирани емисии на CO2 53 - 47 г/км)

Panamera 4 E-Hybrid: комбиниран разход на гориво 2,3 - 2,1 л / 100 км, комбинирана консумация на енергия 18,2 - 17,0 кВт/100 км; комбинирани емисии на CO2 51 - 47 г/ км)

Panamera 4S: комбиниран разход на гориво 9,2 - 8,8 л / 100 км; комбинирани емисии на CO2 210 - 202 г/ кмk)

 

 

Коментари
comments powered by Disqus