Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche отбелязва ръст на продажбите с 3 %

09.10.2019 10:53
Porsche отбелязва ръст на продажбите с 3 %

Моделите Cayenne и Macan са двигатели на растежа на пазарите в Китай и САЩ

През първите три тримесечия на 2019 г. Porsche AG достави 202 318 автомобила по целия свят. Следователно производителят на спортни автомобили постигна увеличение с 3 процента в сравнение с периода от предходната година. Моделите Cayenne и Macan се радват на особено голямо търсене. Cayenne отново отбеляза най-силен ръст с продадени 62 022 автомобила и плюс 25 процента. Кросоувърът наскоро беше лансиран с модификация Coupé, както и плъгин хибрид. 73 967 автомобила Macan бяха предадени на клиентите. Това съответства на ръст от 9 процента на годишна база.

Положително развитие в Азия и Северна Америка

Porsche успя да запази позициите си в Китай и САЩ - въпреки общо взето по-слабата икономическа ситуация на двата пазара. 64 237 автомобила са доставени на китайски клиенти през първите девет месеца, което представлява увеличение с 14 процента в сравнение с периода от предходната година. В САЩ - вторият по големина пазар на Porsche – новите регистрации нараснаха с 6 процента до 45 062 бройки. Спортните модели от Цуфенхаузен също останаха популярни в Азиатско-Тихоокеанския регион, Африка и Близкия изток. 86 235 автомобила са доставени на тези пазари, което представлява увеличение с 11 процента в сравнение със същия период на предходната година. Продажбите паднаха в Европа поради въвеждането на новия екологичен стандарт WLTP и бензиновите филтри за твърди частици, което доведе до пропуски в наличната моделна гама през първите месеци на годината.

„Ръстът в Китай и САЩ ни прави положителни за постигането на общите ни цели за годината“, казва Детлев фон Платен, член на Изпълнителния съвет за продажби и маркетинг в Porsche AG. „В средносрочен план обаче има признаци на леко отслабване на общия растеж. Ще следим това отблизо и въпреки това оставаме оптимистично настроени за бъдещето - също благодарение на пълните книги за поръчки за новия Porsche Taycan. "

Porsche представи първия си изцяло електрически спортен автомобил Taycan в началото на септември. Електромобилът ще се доставя в САЩ от края на 2019 г. и ще се предлага в дилърските центрове в Европа през първите месеци на 2020 година.

PORSCHE AG

Доставки на автомобили януари – септември

                              2018       2019     Разлика

По света               196 562  202 318     3%

Европа                   66 551     60 764     -9%

Германия               24 709     22 705     -8%

Америка                 52 417     55.319      6%

САЩ                       42 626     45 062      6%

Азиатско-Тихоокеански, Африка
и Близкия изток
    77 594     86 235     11%

Китай                      56 254     64 237     14%

Коментари
comments powered by Disqus