Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche отчита ръст на продажбите със 7 %

04.11.2019 14:24
Porsche отчита ръст на продажбите със 7 %

Приходите нараснаха със 7% до 20,49 млрд. евро в сравнение с миналата година

През първите девет месеца на 2019 г. Porsche AG отново увеличава приходите си от продажбите, оперативната печалба преди данъците, доставките и броя на служителите. Приходите от продажбите нараснаха със 7% до 20,49 млрд. евро в сравнение със същия период на предходната година. Оперативният резултат преди данъците нарасна с 1% до 3,35 млрд. евро; възвръщаемостта от продажбите е 16,3%. Доставките скочиха с 3%, като компанията предаде 202 318 автомобила на клиентите до края на септември. През 2019 г. работната сила нарасна със 7% до 34 675 служители в момента.

„В момента се намираме в предизвикателна политическа и икономическа обстановка и Porsche въпреки това остава на верния път. Това най-вече се дължи от нашата атрактивна моделна гама “, казва Оливер Блуме, председател на Изпълнителния съвет на Porsche AG. „Тази година пуснахме на пазара много нови емоционални модели, включително новите 911, Cayenne Coupé, 718 Spyder и GT4. Предвид голямото търсене след световната премиера на Taycan през септември, ние също сме оптимисти за следващите месеци. “

Според Луц Мешке, заместник-председател и член на Изпълнителния съвет по финансите и IT в Porsche, лекото увеличение на резултата се основава главно на по-големия обем на продадените автомобили и подобреното развитие на други сфери на дейност и подразделения. За разлика от това валутните резултати и разходите, свързани с програмата за електронна мобилност, имат отрицателно въздействие. „Продължаваме последователно да следваме стратегията си да бъдем по-ефективни в основния си бизнес, като същевременно инвестираме в бъдещето и развиваме нови потоци от приходи. Това сега се отплаща “, казва Мешке.

През второто тримесечие дизеловите продажби доведоха до печалба в размер на 0,5 млрд. евро. До септември оперативният резултат на Porsche AG след данъците артикули е 2,81 млрд. евро, а възвръщаемостта на продажбите след специални артикули е 13,7%.

Доставки за клиенти: растеж в Азия и Северна Америка

През първите три тримесечия на 2019 г. Porsche AG достави 202 318 автомобила по целия свят, което съответства на увеличение с 3% в сравнение със същия период на предходната година. Гамата на моделите Cayenne и Macan се радват на особено голямо търсене. Cayenne отново отбеляза най-висок ръст с 62 022 автомобила и плюс 25%. Моделът наскоро беше лансиран като вариант Coupé като хибрид. 73 967 автомобила Macan бяха предадени на клиентите, което представлява ръст от 9% в сравнение с предходната година.

Porsche успя да запази позициите си в Китай и САЩ - въпреки общо взето по-слабата икономическа ситуация и на двата пазара. 64 237 автомобила са доставени на китайски клиенти през първите девет месеца, което представлява увеличение с 14% в сравнение с периода от предходната година. В САЩ - вторият по големина пазар на Porsche - доставките нараснаха с 6% до 45 062 бройки. Като цяло спортните автомобили от Цуфенхаузен остават популярни в Азиатско-Тихоокеанския регион, Африка и Близкия изток. 86 235 автомобила са доставени там, което съответства на местно увеличение с 11% в сравнение със същия период на предходната година.

Прогнози за цялата година

За фискалната 2019 г. Porsche очаква увеличение на доставките, а компанията също очаква леко нарастване на приходите от продажбите. „Ние продължаваме да инвестираме значително в бъдещето на нашата компания: електрификация на нашите автомобили и необходимата инфраструктура, дигитална трансформация, разширяване, както и обновяване на нашите предприятия Въпреки всички тези фактори, нашата ясна цел остава да продължим да постигаме целта за високи доходи на Porsche “, обяснява Луц Мешке. Porsche представи първия си изцяло електрически спортен автомобил  Taycan в началото на септември. Автомобилът ще се доставя в САЩ от края на 2019 г. и ще се предлага от дилърите в Европа през първите месеци на 2020 г.

Коментари
comments powered by Disqus