Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche отчита резултат от 2 млрд. евро

30.10.2020 10:34
Porsche отчита резултат от 2 млрд. евро

Успех в несигурни времена: възвръщаемост на продажбите от 10,4%

През първите три тримесечия на 2020 г. Porsche генерира оперативен резултат от 2,0 мрд. евро въпреки световната пандемия на коронавирус. С приходи от 19,4 млрд. евро производителят на спортни автомобили отчете 10,4% възвръщаемост на продажбите през последните девет месеца. Въпреки че оперативният резултат е спаднал с 28 % спрямо миналогодишния, Луц Мешке, заместник-председател и член на Изпълнителния съвет, отговарящ за финансите и информационните технологии в Porsche AG, е много доволен от резултата: „Сега печелим от факта, че непрекъснатата оптимизация на нашите процеси е част от нашата ДНК. " Резултантното повишаване на ефективността позволи на Porsche да постигне двуцифрена възвръщаемост на продажбите въпреки несигурната ситуация в автомобилната индустрия.

Оливер Блуме, председател на изпълнителния съвет на Porsche AG, вярва, че впечатляващата продуктова гама е още един фактор за успех: "Нашето младо, атрактивно продуктово портфолио се харесва на клиентите. Оптимист съм за следващите месеци", казва Блуме. "Новият 911 и нашият електрически спортен автомобил Taycan, демонстрират впечатляващо нашата иновативна сила и техните продажби надминаха нашите очаквания." През първите девет месеца на годината са доставени 25 400 единици от класическия спортен автомобил 911, което съответства на увеличение с един процент на годишна база. Изцяло електрическият Porsche Taycan стартира през септември 2019 г. и бе предаден на почти 11 000 клиенти между януари и септември.

От началото на годината Porsche достави 191 547 автомобила на своите клиенти по целия свят. Въпреки че това е с 5% по-малко в сравнение с 2019 г., Porsche успя да задържи спада на умерено ниво в сравнение с пазара като цяло. Производителят на спортни автомобили спечели предимно от китайския пазар, който бързо се възстанови след блокирането. Между януари и септември Porsche предаде 62 823 автомобила на клиенти в Китай. Това съответства на почти една трета от всичките му глобални доставки. Търсенето се възстановява силно и на други пазари.

Въпреки трудните условия на световния пазар, Porsche продължава решително да инвестира в цифровизация и електрификация. През следващите пет години в нови технологии ще бъдат инвестирани 15 млрд. евро. „Въпреки че тази инвестиция намалява настоящия ни резултат, в дългосрочен план ще помогне да се осигури бъдещето на компанията и работните места“, подчертава Луц Мешке, член на Изпълнителния съвет, отговорен за финансите и информационните технологии. Освен предизвикателната пазарна среда, валутните ефекти също оказаха отрицателно въздействие върху резултата. Мешке обаче подчертава, че възвръщаемостта на продажбите от 15% все още остава стратегическата цел на Porsche AG. 

„Поради последиците от пандемията на коронавируса това е нереалистично за 2020 г., но благодарение на нашата дългосрочна стратегия сме уверени, че ще постигнем двуцифрена възвръщаемост на продажбите в края на тази година.“

Коментари
comments powered by Disqus