Производителят на спортни автомобили с ново предложение за клиентите
Porsche отвори стотния си търговски център в Китай. Новото Porsche Studio в огромната метрополия Гуанджоу е новаторска концепция за продажби, подобна на тази на центъра Porsche on Sylt. Производителят на спортни автомобили планира да използва новия център, за да взаимодейства с новите целеви групи във всекидневието си в по-директен формат. Новите помещения са централно разположени в луксозен търговски център, предлагащ на клиентите вдъхновение за пълния обхват на услугите на марката, както лично, така и във виртуални формати. В Шанхай през пролетта на 2018 г. ще бъде открит Център за професионално обучение на Porsche.
"През последните години Китай стана най-големият пазар в света на Porsche ", казва Детлев фон Платен, член на Изпълнителния съвет, отговарящ за продажбите и маркетинга на Porsche AG. "Нашите спортни автомобили с четири врати са особено популярни в Азия, но търсенето на двуместни модели се увеличава бързо." Китай вече се превърна в най-важния пазар за модела 718. През първите три тримесечия на 2017 г. в Китай са доставени повече от 5100 автомобила Boxster и Cayman.
Използвайки новите помещения в центъра на град Гуанджоу, Porsche възнамерява да има по-ясно присъствие в непосредствената среда на клиентите си. На 460 квадратни метра, новият шоурум включва една изложбена площ за нови автомобили като една от основните му характеристики. Освен това всички пет моделни линии, предлагани от производителя на спортни автомобили, могат да бъдат визуализирани и персонализирани в предпочитания от клиента цвят, като се използва iPad, както и различни модели автомобили, базирани на типичните глинени прототипи от дизайнерското студио.
Porsche Studio работи в тясно сътрудничество със съществуващия Porsche Center, управляван от Jebsen Group, и дава възможност на потенциалните клиенти да закупят и автомобили директно на място. "Porsche Studio Guangzhou представлява новаторската и перспективна стратегия на Porsche", каза Франц Юнг, президент и главен изпълнителен директор на Porsche China. "Новият център комбинира традиционния дух на Porsche със силата на новите технологии. В китайската все по-променлива и динамична бизнес среда ние вярваме, че такива футуристични цифрови предложения ще укрепят бранда, ще насърчат творческия опит на клиентите и ще привлекат нови партньори ".
Производителят на спортни автомобили също така разширява възможностите за тестово шофиране, които са на разположение на настоящи и бъдещи клиенти, като открие изпитателен център на Porsche в Шанхай. Шестият център за тестове в света - след Атланта, Лайпциг, Силвърстоун, Льо Ман и Лос Анджелис - предлага класически модули за състезателни писти и курс за офроуд. С общо пет секции посетителите могат да изпитат спортната природа на спортните автомобили на Porsche на състезателната писта, както и в тежки пътни условия. "Въпреки че живеем в дигитална епоха, способността да предлагаме истинско шофиране не губи никакво значение за Porsche - всъщност точно обратното", добавя Детлев фон Платен. "Нашите тестови центрове в Европа и Америка са важна част от нашия търговски пейзаж. Откриването на друг център в Азия е логична стъпка, като се има предвид нарастващото значение на този пазарен регион."