През пролетта на 2009 година швабите ще пуснат на пазара първата си четириврата лимузина - моделът Panamera ще дебютира през месец март.
Под капака на луксозния седан ще работи 3,6-литровият V6 на Volkswagen, генериращ 300 к. с., или 4,8-литровият V8 от Cayenne с производителност от 400 или 500 "коня". Porsche ще се опита да понижи разхода на гориво с 20%, за което ще допринесат по-ниското челно съпротивление, редуцираното с 400 кг тегло, както и намаленото ниво на оборотите при една и съща скорост на движение. Важна роля тук ще играе и серийната директна трансмисия PDK на компанията ZF.
Първенец в пестенето ще бъде планираният за 2011 година V6-хибрид с мощност от 350 конски сили, който ще харчи под девет литра. В пода на неговия багажник ще бъде разположен електромотор (50 к. с.) и никел-металхидриден акумулатор, разработен съвместно с Audi и VW. Системата за задвижване на четирите колела с електронни ламелни блокажи ще бъде заимствана от актуалния 911. Ходовата част пък ще бъде подкрепяна от въздушно окачване с адаптивни амортисьори и активни стабилизатори.
Най-изгодната версия на Panamera вероятно ще се продава за около 80 хил. евро.