В Германия Panamera GTS се предлага от 138 493 евро и специфично оборудване
Porsche представи нова модификация GTS за фамилията Panamera - ново изпълнение получават както хечбека, така и комбито Sport Turismo.
Panamera GTS е оборудвана с 4-литров V8 бензинов двигател с мощност 460 к.с., комбиниран с 8-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя и задвижване на всички колела. Новата версия има намален пътен просвет с 10 мм, по-спортно адаптивно окачване и подобрени спирачки.
Базовото оборудване на версията GTS включва пакета SportDesign с черни акценти на каросерията и 20-инчови джанти. Интериорът е облицован с черна Alcantara и анодизиран алуминий. Освен това в Porsche Panamera GTS дебютира прожекционен дисплей, който по-късно ще бъде достъпен за всички версии на модела.
Емоция и ефективност: двигател V8 с 460 к.с. и спортна изпускателна система
В сърцето на двата модела Panamera GTS е 4-литровият V8 двигател с мощност от 460 к.с. и максимален въртящ момент от 620 Нм, като работи в комбинация със стандартна спортна изпускателна система и емоционален звук. Двигателят Biturbo, който има бензинов филтър за твърди частици, превъзхожда предшественика си по мощност с 15 кВт (20 к.с.) и 100 Нм, като Panamera GTS и Panamera GTS Sport Turismo ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4,1 сек със стандартния пакет Sport Chrono. Двата модела постигат максимална скорост съответно 292 и 289 км/ч. Мощността се предава на системата за задвижване на всички колела Porsche Traction Management (PTM) чрез осемстепенна PDK трансмисия с два съединителя. Изключителното представяне се постига с умерен разход на гориво от само 10,3 л/100 км (Sport Turismo: 10,6 л/100 км); емисиите на CO2 са 235 г/км (Sport Turismo: 242 г/км).
Още по-добра за всекидневно шофиране: първата Panamera GTS Sport Turismo
Както е традицията в Porsche, GTS означава Gran Turismo Sport. Първият спортен автомобил, одобрен от Porsche, моделът 904 Carrera GTS, беше пуснат през 1963 г., като по пътища бе демонстрирана състезателната технология. Следват 924 GTS и 928 GTS, които култивират концепта през 80-те и 90-те години. През 2007 г. GTS отпразнува своето възраждане с Carrera GTS. Първото поколение на Panamera GTS последва през 2011 г., първоначално достъпна само като спортен хечбек. Сега, новата Panamera GTS е на разположение и като Sports Turismo. С големия капак на багажника, увеличения обем на багажното отделение и конфигурацията на седалките от 4 + 1, новият GTS вариант, базиран на модела 2017, отговаря на най-високите стандарти за всекидневно управление, като същевременно осигурява изключителни резултати.
Новите модели GTS са налични за поръчка сега. В Германия Panamera GTS се предлага от 138 493 евро, включително ДДС и специфично за страната оборудване; Panamera GTS Sport Turismo се предлага от 141 349 евро.
Данните за разхода на гориво и емисиите на СО2 са определени в съответствие с новата процедура за тестване на превозните средства в световен мащаб (WLTP).