Вече наличен в Instagram, TikTok, YouTube, Spotify и в нюзрума на немския производител
По следите на рапа, графитите, диджейството и брейк танците в Европа: заедно с музикалния журналист Нико Хюлс и хип-хоп списанието Backspin Porsche представя документалния филм Back 2 Tape. Амстердам, Барселона, Берлин, Копенхаген, Лондон и Париж са спирките в едно пътуване с автомобил, което изследва корените на градската младежка култура отвъд границите и езиковите бариери.
Хип-хопът като свързващ елемент
Пътуването с Porsche Cayenne S Coupé се фокусира върху четирите класически дисциплини на хип-хопа: рап, диджейство, графити и брейк танци. Далеч от промоционални турнета или препълнени концертни зали Нико Хюлс се среща с музиканти, художници и танцьори. Той се потапя в творческите сцени на европейските метрополиси и хвърля светлина върху приноса, който културата може да даде за сближаването на целия континент. „Хип-хопът не е просто стил на обличане или стил музика“, казва Хюлс, който работи като журналист повече от 20 години. „Хип-хопът има силата да свързва хората независимо от тяхната държава или произход и да предава ценности като уважение, толерантност и страст.“
Творците в Back 2 Tape илюстрират многообразието на Европа
Гости на Back 2 Tape са хип-хоп изпълнителите Куул Савъс (Берлин), Лорд Есперанза (Париж), Родни Пи (Лондон), групата Falsalarma (Барселона), Гебур (Копенхаген) и Пит Фили (Амстердам); Диджей Йоси Милър (Берлин); танцьорите Микаел „Микел“ Роземан (Берлин) и Суне Петерсен (Копенхаген); кураторът Никола Кутюрю (Париж); експертът по маратонки Едсън Сабайо (Амстердам); графити легендите Ларс Педерсен (Копенхаген) и Ел Супет Негре (Барселона); както и журналистите Мириам Давудванди (Берлин) и Ейпекс Зиро (Лондон).
„За мен това пътуване е проект на сърцето. Сближаването и толерантността отвъд границите са ценни активи, особено в настоящата обстановка“, обяснява Хюлс. Това виждане споделя и д-р Себастиан Рудолф, Директор Връзки с обществеността, медии, устойчивост и политика на Porsche AG: „С Back 2 Tape ние акцентираме върху стойности, които развиваме и в Porsche“.
Съдържанието се споделя дигитално в Instagram, TikTok, YouTube и Spotify, а в нюзрума на Porsche – центърът за онлайн новини за Porsche – е поместена цялата история. Документалният филм вече е наличен на newsroom.porsche.com/back2tape и е втората част от поредицата. Първата част отбеляза премиерата си през 2018 г. и беше удостоена с многобройни международни награди, включително Наградата за дигитални комуникации, немската Награда за онлайн комуникация и наградата ECON на в. Handelsblatt.
Важна бележка
Нико Хюлс и Porsche осъществиха европейското си пътешествие с автомобил преди избухването на пандемията Covid-19. Porsche, Backspin и артистите, участвали в него, осъзнават своите социални отговорности и призовават да не се предприема такова пътешествие, преди това да е безопасно и пътуването да е разрешено.