Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche представя обновен спортен седан

26.08.2020 16:57

Нов хибриден модел и най-доброто качество с класата на Panamera

Уникална симбиоза на контрасти: новият Porsche Panamera вече обхваща още по-широк спектър. Той съчетава представянето на спортен автомобил с комфорта на изключителен седанн. С Panamera Turbo S с 463 кВт (630 к.с.), производителят на спортни автомобили успешно подкрепя претенциите си за най-добри в класа си показатели. Новият модел от най-високия клас залага на финалните характеристики на предишната Panamera Turbo с голям запас. Porsche също продължава да следва стратегията си за електронна ефективност. Panamera 4S E-Hybrid е ново допълнение към гамата от хибриди за приставки, предлагаща изцяло нова задвижваща система с 412 кВт (560 к.с.) системна мощност. В сравнение с предишните хибридни модели, изцяло електрическата гама е увеличена с до 30 на сто. Комфортът и спортността се възползват както от подобрените компоненти на шасито, така и от системите за управление в комбинация с ново поколение кормилно управление и гуми.

Turbo S: от нула до 100 км/ч за 3,1 секунди

С мощност от 463 кВт (630 к.с.) и въртящ момент от 820 Нм, новата Panamera Turbo S предлага 59 кВт (80 к.с.) повече мощност и 50 Нм повече въртящ момент от предишния флагман Turbo с двигател с вътрешно горене. Това има много положителен ефект върху шофьорските характеристики: в режим Sport Plus, моделът Turbo S  ускорява от 0 - 100 км/ч само за 3,1 секунди. Разработеният във Вайсах  и вграден в Цуфенхаузен, познатият четирилитров V8 битурбо двигател е цялостно доработен, за да позволи на автомобила да постигне максимална скорост от 315 км/ч. За да се прехвърли контролираната огромна мощност на пътя и да се увеличат максимално ефективтост на завоите, трикамерното въздушно окачване-  Porsche Active Suspension Management (PASM) и системата за стабилизация против преобръщане Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), включително Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) са персонализирани към всеки конкретен автомобил и съответно оптимизирани.

Новата Panamera Turbo S вече е доказала своята безкомпромисна способност с постижението на легендарната Северна дъга на Нюрбургринг: тест-пилотът Ларс Керн направи  обиколката с дължина 20.832 км на най-взискателната състезателна писта в света точно за 7: 29.81 минути - новият официален рекорд в клас "представителни автомобили".

Повишена спортност и комфорт благодарение на оптимизираните системи на шасито

V8 битурбо двигателят в Panamera GTS е оптимизиран със специфичен фокус върху неговата мощност. С 353 кВт (480 к.с.) и 620 Нм новата Panamera GTS осигурява 15 кВт (20 к.с.) повече мощност от предшественика си. Изходната мощност непрекъснато се увеличава до близо до границата на скоростта на двигателя. Следователно доставката на мощност е като тази на класически спортен автомобил с атмосферен двигател . Традиционните V8 звукови характеристики са още по-забележителни от преди благодарение на новата стандартна спортна изпускателна система, включваща асиметрично разположени задни шумозаглушители.

Новите Panamera и Panamera 4 вече са оборудвани с познатия 2,9-литров V6 битурбо двигател на всички пазари по света. Доставяйки 243 кВт (330 к.с.) и 450 Нм, ефективността  остава непроменена.

Шасито и системите за управление са насочени към спортен и удобен характер за всички нови модели Panamera. Някои системи дори се прилагат напълно от нулата. Например обновената система Porsche Active Suspension Management (PASM) води до забележимо подобрение на комфорта на амортисьорите, докато управлението на системата за стабилизация против обръщане Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) гарантира подобрена стабилност на тялото. Има и ново поколение оборудване за управление на волана и гумите.

4S E-Hybrid с 17,9 кВтч батерия и електрически пробег до 54 км

Porsche представя допълнителен ориентиран към производителност хибриден модел с новия Panamera 4S E-Hybrid. Интелигентната комбинация от електромотор със 100 кВт (136 к.с.), интегриран в осемстепенната PDK трансмисия с двоен съединител и 2,9-литровия V6 битурбо двигател с 324 кВт (440 к.с.), генерира системна мощност от 412 кВт (560 к.с.) и максимален въртящ въртящ момент от 750 Нм. Следователно данните за представянето са много впечатляващи: в комбинация със стандартния пакет Sport Chrono, спринтът от 0 - 100 км/ ч се постига за 3,7 сек. Максималната скорост е 298 км/ч. Брутният капацитет на батерията е увеличен от 14,1 на 17,9 кВтч в сравнение с предишните хибридни модели, използващи оптимизирани клетки, а режимите на шофиране са оптимизирани за още по-ефективно използване на енергия. 4S E-Hybrid има изцяло електрически пробег до 54 км в съответствие с WLTP EAER City (NEDC: до 64 км).

По-изразителен външен вид за по-голямо присъствие

Новите модели на Panamera - в допълнение към спортния седан, те могат да бъдат поръчани и като Sport Turismo или Executive с удължено междуосие, в зависимост от задвижващата система - вече са оборудвани от фабриката с предишния опционална предницаSport Design с поразителен всмукателен въздух решетки, големи странични отвори за охлаждане и модул за предно осветление с една лента. Напълно новият преден край на Panamera Turbo S се различава от по-големите странични всмукателни тръби и новопроектирани елементи във външния цвят, които са свързани хоризонтално и по този начин подчертават ширината на автомобила. Светлинните модули на двойните Turbo предни светлини вече са поставени много по-далеч един от друг.

Обновената светлинна лента отзад вече преминава безпроблемно над капака на багажното отделение с адаптиран контур. По този начин той осигурява непрекъсната и текуща връзка между двата новопроектирани светодиодни задни светлинни клъстера. GTS моделите предлагат новите затъмнени ексклузивни дизайнерски задни светлини като стандарт с динамична функция за влизане / излизане от дома. Три нови 20- и 21-инчови джанти са добавени към гамата на колелата, така че вече се предлагат общо 10 различни дизайна.

Системи за цифрово свързване и помощ за безопасност и комфорт

Porsche Communication Management (PCM) включва допълнителни цифрови функции и услуги като подобреното онлайн гласово управление Voice Pilot, Risk Radar за актуална информация за пътните знаци и опасности, безжичен Apple® CarPlay и много други услуги на Connect. Panamera предлага и богата гама от иновативни системи за светлина и помощ, като стандартната вече Lane Keeping Assist с разпознаване на пътни знаци, както и Porsche InnoDrive, включително адаптивен круиз контрол, Assist Night Vision, Lane Change Assist, LED матрични фарове, включително PDLS Освен това, Park Assist, включително Surround View и дисплей с глава.

Новата Porsche Panamera е налична за поръчка сега и ще бъде в дилърските цевтров в средата на октомври. В Германия цените започват от 91 345 евро за задно задвижване Panamera. Всички останали модели се предлагат със задвижване на всички колела: цените започват от 95,289 евро за Panamera 4, от 126,841 евро за Panamera 4S E-Hybrid, от 136,933 евро за Panamera GTS и от 179 737 евро за Panamera Turbo S - във всеки случай, включително данък върху добавената стойност и специфично за страната оборудване.

Коментари
comments powered by Disqus