Инженерите на немския производител изпитаха новия модел в 30 страни по света
Porsche разказа за пътните тестове, които се проведоха преди старта на първия за марката сериен електрически автомобил Taycan.
Програмата за изпитанията на автомобилите включва както компютърни симулации, така и тестване на компоненти и възли на стендове, както и реални пътувания по асфалтови пътища, през пресечен терен и по състезателни писти. Твърди се, че целта на Porsche е да измине Северната дъга (северната част на пистата Нюрбургринг) по-бързо от 8 минути. Наред с другите специалисти, известният пилот и експерт на Porsche Валтер Рьорл работи също над Taycan.
Инженерите на немския автомобилен производител изпитаха новия модел в 30 страни по света при температури от -35 до 50 градуса по Целзий. В Скандинавия електрическите автомобили бяха тествани върху лед и сняг, а в Южна Африка и Обединените арабски емирства работата на всички системи беше изпитани при екстремни температури. Особено внимание е обърнато на надеждността на електрическите компоненти и непрекъснатото зареждане на акумулаторите в условия на студ и горещина. В допълнение към специфичните тестове за електрически автомобили, останалите изпитания не се различават от тези на нов Porsche с двигатели с вътрешно горене.
По-рано стана известно, че немският автомобилен производител е събрал повече от 20 хиляди предварителни поръчки за модела, чиято серийна версия ще бъде представена през септември.