Компанията на спортни автомобили вижда допълнителни възможности за растеж в Азия
Porsche отговаря на нуждите в Азия и разширява своите глобални инженерни и монтажни мощности. Работата по разработката на производителя на спортни автомобили има дълга традиция да използва чуждестранни предприятия за разработка в търсене на утрешните перфектни спортни автомобили и услуги. От следващата година капацитетът ще се увеличи още повече, за да се включи нов постоянен спътник за научни изследвания и развитие в Китай, което позволява постоянен фокус върху най -големия отделен пазар на Porsche.
Освен това компанията засилва присъствието си на развиващите се пазари в Югоизточна Азия. Освен проекти, като например внедряването на първата в региона трансгранична високопроизводителна мрежа за зареждане в сътрудничество с Shell, Porsche ще създаде малка локална асамблея в Малайзия, за да се присъедини към мрежата от производствени обекти на компанията. Превозните средства ще отговарят конкретно на местните изисквания и ще бъдат достъпни само за Малайзия.
„Ние сме водени от любопитство, от непрекъснато учене и фина настройка на нашите автомобили“, казва Оливер Блуме, председател на Изпълнителния съвет на Porsche. „Наличието на постоянен дом за тази дейност в Китай ще донесе очевидни ползи, особено що се отнася до отразяването и прогнозирането на нуждите на нашите клиенти в Китай, нация, която наистина приветства Porsche и е взела нашите автомобили присърце до степен, до която това е нашият най-голям пазар за продажби за шест поредни години. "
Сателитното местоположение за научноизследователска и развойна дейност в Шанхай се очаква да увеличи разбирането на китайските клиенти и техните изисквания и да подобри развитието на местните продукти. То идва като допълнение към Porsche Digital China, основана като независима компания в началото на тази година, и Porsche Engineering China с присъствието си на пазара вече повече от 20 години. Блуме: „Китайският автомобилен пазар е много динамичен и предпочитанията на клиентите са много специфични. Искаме да отговорим на тези изисквания по възможно най-добрия начин. "
За да отговори на нуждите на клиентите по целия свят, Porsche създаде специализирана и непрекъснато нарастваща мрежа от постоянни изследователски и развойни обекти по целия свят. Компанията извършва важна инженерна и дизайнерска дейност - с научените уроци, които са намерили пътя си в готовите автомобили. Мрежата от постоянни изследователски, развойни и тестови места, управлявана от Porsche, се основава на няколко континента - всички директно свързани с инженерния дом на компанията във Вайсах (Германия). Те варират от замръзналите езера Arjeplog в Северна Швеция, където се провеждат по-голямата част от екстремните тестове за студено време, до уникалния климат и пътища, открити в Йоханесбург, Южна Африка, до сухата жега на Калифорния, САЩ. Тази дейност засяга не само динамиката и качеството на превозното средство, но и характеристиките на комфорт и удобство и технологията, вградена в настоящите и бъдещите спортни автомобили на Porsche.
Друг пример за дългогодишни глобални инвестиции, които вече са създадени, съществува в Porsche Digital, дъщерно дружество на Porsche, създадено през 2016 г. Компанията се концентрира върху проучване и разработване на нови цифрови услуги, ориентирани към клиентите и със седалище в Германия с ключови офиси в САЩ, Испания, Китай, Израел и Хърватия.
„Гордеем се, че сме динамичен, глобален бизнес и инвестираме в локализирани програми, за да гарантираме, че нашите автомобили и услуги отразяват специфичните нужди на нашите пазари извън Европа. За да се постигне това най-добре, е необходимо постоянно присъствие“, казва Михаел Щайнер, член на Изпълнителния съвет, научноизследователска и развойна дейност в Porsche. „Добавянето на китайско сателитно местоположение за научноизследователска и развойна дейност, присъединяващо се към съществуващите научноизследователски и развойни дейности в Европа, Северна Америка и другаде, подчертава нашия ангажимент да гарантираме, че нашите автомобили ще останат уместни и приспособени към нашите пазари.“
Възползвайте се от допълнителни възможности за растеж в региона АСЕАН
Югоизточна Азия представлява много динамична пазарна среда със значителен потенциал за растеж и иновации. Porsche разширява своя отпечатък в десетчленния регион на АСЕАН (Асоциация на нациите от Югоизточна Азия), като създава местно събрание заедно със своя дългогодишен партньор Sime Darby Berhad. Разположен в Малайзия, пхредприятието ще отговаря за окончателното сглобяване на специфични модели за местния пазар от 2022 г. нататък. Съоръжението ще работи заедно с утвърдената европейска мрежа от производствени обекти на Porsche.
„Имаме късмет, че благодарение на внимателното планиране, нашите съществуващи фабрики са повече от задачата да посрещнат настоящото и бъдещото глобално търсене на нашите автомобили“, казва Албрехт Реймолд, член на Изпълнителния съвет по производство и логистика в Porsche. „Новият монтажен обект в Малайзия отговаря на специфичните нужди на пазара и, макар и самостоятелен проект и скромен по размер и капацитет, той сигнализира за желанието ни да се учим и да се адаптираме към специфичните местни пазарни условия.“
През последните десет години Porsche се радва на близки и доверчиви отношения със Sime Darby Berhad като изключителен вносител и дистрибутор на спортните автомобили на марката. Това партньорство, съчетано с нарастваща и отдадена фен база на Porsche в Малайзия, постигна впечатляващи резултати дори при предизвикателни условия, което се отразява в девет процентно увеличение на доставките през 2020 г. Като основател на блока на АСЕАН, Малайзия предлага значителни възможности за бизнес и утвърден автомобилен пейзаж.
„Малайзия и целият АСЕАН е регион с голям потенциал и очакваме с нетърпение първите модели, сглобени на местно ниво, да достигнат до нашите малайзийски клиенти през следващата година“, казва Детлев фон Платен, член на Изпълнителния съвет по продажбите и маркетинга в Porsche. „Тъй като Porsche навлиза в нова ера на мобилност, Малайзия и регионът АСЕАН придобиват все по-голямо значение. Тази стъпка сега е част от дългогодишна инициатива да се върви в крак с бързо развиващите се изисквания на клиентите и пазара. "