През първите шест месеца на 2019 г. Porsche AG отново увеличи приходите си от продажби
Приходите от продажби са нараснали с 9% до 13,4 милиарда евро в сравнение със същия период на миналата година.
Оперативният резултат преди непредвидените разходи се е увеличил с 3% до 2,2 милиарда евро; възвращаемостта на продажбите преди непредвидените разходи е 16,5%. Доставките са се увеличили с 2%, като компанията е доставила
на клиентите си над 133 484 автомобила до края на юни. Работната ръка се е увеличила с 5% до 33 839 служители през първата половина на 2019 г.
„Резултатите ни от първото полугодие са солидна база за успешна бизнес година през 2019. Един фактор за този успех е нашата атрактивна продуктова гама“, обяснява Оливър Блуме, председател на Изпълнителния борд на Porsche AG. „През първите шест месеца на тази година лансирахме гама иновативни, вълнуващи продукти на пазара с новия 911, 911 Cabriolet, Cayenne Coupé, 911 Speedster, 935, 718 Spyder и GT4.“
„След предизвикателно първо тримесечие през 2019 г. влязохме в релси“, казва Луц Мешке, заместник-председател и член на Изпълнителния борд за финанси и ИТ на Porsche. Според Мешке ръстът на резултатите се дължи главно на по-високи продажби на автомобили. За сравнение, валутните разлики и разходите, свързани с офанзивата за електронна мобилност, имаха негативен ефект.