Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche с 9% ръст на продажбите за първото полугодие

30.07.2019 19:15
Porsche с 9% ръст на продажбите за първото полугодие

През първите шест месеца на 2019 г. Porsche AG отново увеличи приходите си от продажби

Приходите от продажби са нараснали с 9% до 13,4 милиарда евро в сравнение със същия период на миналата година.
Оперативният резултат преди непредвидените разходи се е увеличил с 3% до 2,2 милиарда евро; възвращаемостта на продажбите преди непредвидените разходи е 16,5%. Доставките са се увеличили с 2%, като компанията е доставила
на клиентите си над 133 484 автомобила до края на юни. Работната ръка се е увеличила с 5% до 33 839 служители през първата половина на 2019 г.

„Резултатите ни от първото полугодие са солидна база за успешна бизнес година през 2019. Един фактор за този успех е нашата атрактивна продуктова гама“, обяснява Оливър Блуме, председател на Изпълнителния борд на Porsche AG. „През първите шест месеца на тази година лансирахме гама иновативни, вълнуващи продукти на пазара с новия 911, 911 Cabriolet, Cayenne Coupé, 911 Speedster, 935, 718 Spyder и GT4.“

„След предизвикателно първо тримесечие през 2019 г. влязохме в релси“, казва Луц Мешке, заместник-председател и член на Изпълнителния борд за финанси и ИТ на Porsche. Според Мешке ръстът на резултатите се дължи главно на по-високи продажби на автомобили. За сравнение, валутните разлики и разходите, свързани с офанзивата за електронна мобилност, имаха негативен ефект.

Коментари
comments powered by Disqus