Огромен аргумент за успешния старт на продажбите е началната цена от 90 000 долара в САЩ
Новият Porsche Taycan, който ще бъде лансиран през следващия септември, би могъл през първата си година на пазара да надхвърли данните за продажбите на Porsche 911.
Миналата година немският производител продаде 35 600 единици от емблематичния Porsche 911, а според информация на Bloomberg, от Taycan може да бъдат произвеждани 40 000 бройки годишно в завода в Цуфенхаузен, където ще има собствена монтажна линия.
Първоначално Porsche планираше да произвежда 20 000 единици от Taycan всяка година, но предвид силното търсене на първия 100% електрически модел (който вече има над 30 000 поръчки), тези числа са коригирани с цел увеличаване на годишния капацитет.
Taycan Porsche ще се позиционира като истинска алтернатива на Tesla Model S, с двата електромотора, които генерират 600 к.с. и батерия с капацитет 90 кВтч. Той ще предлага автономен пробег 450 км (според цикъла WLTP) и впечетлавящи динамични показатели, включително ускоряване от 0 до 100 км/ч, за по-малко от 3,5 сек и максимална скорост от 250 км/ч.
За лансирането на новия Taycan Porsche инвестира 70 млн. долара на американския пазар, за да оборудва дилърите на немската марка в САЩ с 191 зарядни станции, а 120 от тях дори ще имат система Porsche Turbo Charging. Огромен аргумент за успешния старт на продажбите на модела е началната цена трябва да бъде около 90 000 долара отвъд Атлантическия океан.