Германците тестват нов свръхпотентен вариант на Taycan, който вероятно ще притежава пословичните 1000 к.с.
Tesla представи Model S Plaid с 1020 к.с. Lucid се противопостави на това с Air Sapphire с 1217 к.с. При Porsche максимумът на електрическите им автомобили се изчерпва с Taycan Turbo S със 761 к.с. Това може скоро да се промени.
Широки престилки и огромен спойлер
Феновете отдавна чакат контраатака от Цуфенхаузен в клас 1000 к.с. Сега тези желания, изглежда, стават реалност, ако съдим по този прототип, който нашият фотограф улови да върти пробни обиколки на Нюрбургринг. Зад волана е не кой да е, а тестовият пилот и рекордьор на Porsche Ларс Керн, който вече има много натрупан опит с Porsche Mission R. Визуално "Taycan 1000" - нека го наречем така, защото Turbo S² звучи доста глупаво - разкрива множество аеродинамични промени. Изцяло нова престилка със странични раздувки и канарди се простира отпред. Голям, фиксиран спойлер краси задната част. Как и дали Porsche извлича увеличението на мощността от актуалното двумоторно електрическо задвижване на Taycan, все още е чиста спекулация. Тук обаче Porsche може да се възползва от опита си със споменатия състезателен прототип Mission R, който има над 1000 к.с. Все още не е известно кога конкурентът от Porsche на Tesla Model S Plaid ще излезе на пазара. Сигурното обаче е, че Porsche се цели в подобряването на рекорда за обиколка на Северната отсечка на Porsche Taycan Turbo S от 7:33 минути.