Моделът, постигнал рекорда на Северната дъга за 7 мин и 42 сек, е версията Turbo, а не Turbo S
Porsche Taycan, който притежава новия рекорд на Северната дъга на пистата Нюрбургринг в категорията серийни автомобили, може да бъде още по-бърз, според Лукас Крамер, продуктов мениджър на Taycan.
Лукас Крамер потвърди, че моделът, постигнал рекордното време на Северната дъга за 7 минути и 42 секунди, е версията Turbo на Taycan, а не Turbo S.
"Ако разполагате с цялото оборудване за мощност и въртящия момент на Turbo S, вероятно има какво да подобрим ", каза той. "Много сме доволни от постигнатото време, но вероятно има място за подобряване."
Porsche Taycan Turbo S е оборудван с overboost, който позволява на немския електрически седан да разполага за определен период от време мощност от 760 к.с. и 1050 Нм, с 80 к.с. повече от модела Turbo. Това му дава възможност да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек, с4 десети по-бързо от модификацията Turbo. Към това трябва да добавим по-мощно шаси от версията Turbo и получаваме модел, очевидно по-подходящ за постигането на още по-добри резултати.
Ако Tesla реши да се конкурира с Porsche в тази област, както наскоро предположи наличието на два Model S на Севрната дъга, вероятно Taycan Turbo S няма да пропуснетакава възможност.