Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Taycan може да бъде още по-бърз

04.10.2019 12:12

Моделът, постигнал рекорда на Северната дъга за 7 мин и 42 сек, е версията Turbo, а не Turbo S

Porsche Taycan, който притежава новия рекорд на Северната дъга на пистата Нюрбургринг в категорията серийни автомобили, може да бъде още по-бърз, според Лукас Крамер, продуктов мениджър на Taycan.

Лукас Крамер потвърди, че моделът, постигнал рекордното време на Северната дъга за 7 минути и 42 секунди, е версията Turbo на Taycan, а не Turbo S.

"Ако разполагате с цялото оборудване за мощност и въртящия момент на Turbo S, вероятно има какво да подобрим ", каза той. "Много сме доволни от постигнатото време, но вероятно има място за подобряване."

Porsche Taycan Turbo S е оборудван с overboost, който позволява на немския електрически седан да разполага за определен период от време мощност от 760 к.с. и 1050 Нм, с 80 к.с. повече от модела Turbo. Това му дава възможност да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек, с4 десети по-бързо от модификацията Turbo. Към това трябва да добавим по-мощно шаси от версията Turbo и получаваме модел, очевидно по-подходящ за постигането на още по-добри резултати.

Ако Tesla реши да се конкурира с Porsche в тази област, както наскоро предположи наличието на два Model S на Севрната дъга, вероятно Taycan Turbo S няма да пропуснетакава възможност.

Коментари
comments powered by Disqus