Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Порше БГ затвърди пазарното си присъствие у нас

14.01.2010 10:55

Фирма „ Порше БГ”, вносител на марките VW леки и лекотоварни и Audi, затвърди пазарното си присъствие и през изминалата 2009 година. На българския пазар дъщерната фирма на Порше Холдинг, Залцбург стъпва преди 5 години.

Порше БГ работи с добре развита национална дилърска и сервизна мрежа с традиция в продажбите и с опит в поддръжката и гаранционното обслужване на двете марки. Продажбено-сервизните комплекси разполагат със специализирано оборудване и висококвалифициран персонал. Преди няколко месеца в Стара Загора беше открит и първия за България и един от първите за Югоизточна Европа шоурум на Audi с новата архитектурна концепция „Ауди терминал“ – инвестицията беше реализирана от дилър на марката , фирма „Авто Хит”

Вносителят поддържа постоянна складова наличност в буферен склад в Будапеща. Поръчка на масов модел се изпълнява за 2 седмици, а специфично изпълнение – до три месеца. Доставката на резервни части е ежедневна.

Резултатите от дейността за изминалата 2009 са показателни за правилното стратегическо позициониране на фирмата на българския пазар – общ пазарен дял за двете марки е 10.81%.

На българския пазар Volkswagen отново е сред лидерите по продажби и се нарежда на трета позиция с реализирани 2251 леки и лекотоварни автомобила и общ пазарен дял от 8.76%. В следствие на силно свитото пазарно търсене продадените леки автомобили Volkswagen през 2009 г. са 1650, с 45% по-малко спрямо предходната 2008 г. Своя дебют през изминалата година честваха петото поколение на Polo и Golf Plus.

Лидер в моделната гама е Polo с общо 438 автомобила от четвъртата и петата генерация, следван от Golf с 337 продажби (пето и шесто поколение) и Passat с 203 доставки. От компактния високопроходим Tiguan бяха реализирани 163 автомобила на крачка от Touareg с 96 продажби

Въпреки тежката пазарна ситуация и значителният срив на продажбите в лекотоварния сектор, Volkswagen Лекотоварни автомобили задържа позициите си на пазара с дял от 13% в сегмента. През 2009 г. Transporter оглави продажбите в лекотоварната гама на Volkswagen с 269 реализирани автомобила и затвърди лидерството си по продажби в сегмента си. Добро представяне през 2009 г. отбеляза и Crafter със 117 продадени автомобила. Сaddy реализира 215 бройки. През 2010 г. Volkswagen лекотоварни автомобили ще представи в България новия си модел Amarok.

С резултатите от 2009 година, Audi за първи път е №1 по продажби в премиум сегмента в България с доставката на 577 автомобила. Това означава, че марката бележи спад от 34,3% спрямо 878 доставки през 2008 г., което е добър резултат на фона на общия спад на пазара и в частност премиум сегмента. Пазарният дял на марката в премиум сегмента е нараснал с 6.54% спрямо миналата година до ниво 33.74%. Най-успешният модел за България е Audi Q5 с предадени 125 автомобила на краен клиент. Предстоящата за България премиера на флагмана на марката – Audi А8, е планирана за края на месец март.

Коментари
comments powered by Disqus