Това е най-мощният автомобил на Mercedes-Benz на всички времена
Тунерът Posaidon смая света със суперспортния автомобил Mercedes-AMG E 63 RS850+. Porsche 918 Spyder, McLaren P1, Ferrari LaFerrari, всички те генерират много по-малко, отколкото на E-класата с невероятните си 1020 к.с. и 1400 Нм въртящ момент.
5,5-литров битурбо V8 с 585 к.с.: това вече звучи правдоподобно и приемливо, а 5,5-литров битурбо V8 с 1020 конски сили: звучи стряскащо и невероятно. Но това не е виц. Тунерът Posaidon възнамерява да реализира тази мощност във версията си на Mercedes-AMG E 63. Докато Попай прилежно преглъща спанака и Астерикс отпива вълшебната си отвара, за да взриви границите на мощността, Posaidon е сменил различни хардуерни компоненти в задвижващия агрегат и е написал нови кодове на софтуера.
До 1400 Нм въртящ момент
Нека да разгледаме списъка на преоборудването. Специалният карбонов въздушен филтър позволява на двигателя да вдишва повече въздух и оптимизира производителността. Новите турбокомпресори нагнетяват инхалатора на осемте горивни камери. Posaidon комбинира ъпгрейда със „сериозна доставка на въздух в компресорите“. Следваща стъпка: нови спортни запалителни свещи и ръчно изработени ауспуси, които завършват с контрол на клапаните.
Тунерът Posaidon е подсилил някои механични компоненти в седемстепенната трансмисия и е имплантирал диференциал с ограничено приплъзване на предния и задния мост, за да може мощността да не се превръща в дим. Според тунера 1400 Нм биват изпращани към коляновия вал. С невероятната си мощност от 1 020 к.с., Mercedes-AMG E 63 RS850+ превъзхожда дори елита на спортните автомобили, между които са Porsche 918 Spyder, McLaren P1 и Ferrari LaFerrari.
Предницата на най-мощния на всички времена Benz (Posaidon), с разрешение за движение по републиканската пътна мрежа, не разполага с радиаторна решетка, а само една мрежа и то сигурно, за да осигури още повече въздух за радиаторите. Карбонови са предният капак, предната броня, задният дифузьор, задният спойлер, корпусите на огледалата и блендите на накрайниците на ауспусите. В калниците на предната ос се въртят джанти с размери 9,5 x 20 цола, обути в гуми 255/30R20, а на задната гумите са 295/25R20 на 11x20 цолови джанти.
Само за 2,8 секунди 100 км/ч
От любов към гумите, Posaidon е ограничил максималната скорост на AMG-Hammer до 350 км. Той разполага дори с 368 км/ч. Когато светофарът светне зелено, RS850+ вдига 100 само за 2,8 секунди, а карбоновата спирачна система озаптява Е- класата с помощта на 6-бутални спирачни апарати отпред и 4-бутални отзад.
За съжаление клиентите няма да могат да се радват на семейни излети с автомобила, защото Posaidon е изхвърлил задната седалка. Тунерът е изографисал и задните панели на вратите. Актуализацията за интериора е заимствана от по-малката C-класа: седалката на шофьора и пътника до него са от серията C 63 Black. Това е спестило около 80 килограма. И още нещо много важно: Posaidon е удостоил управляващата Ins Comand система със светкавичен ъпгрейд. Девизът е: да бъде бърз като светкавица, но без мълнии.