Флагманският седан и V8 двигателят са отличителни за ексклузивното издание 6.75 Edition
Производството на флагманския седан Mulsanne на Bentley приключи, тъй като работата е завършена върху последния автомобил от лимитираното издание 6.75 Edition, разработено от придворното тунинг ателие Mulliner.
Специалното лимитирано издание до изчерпване на производството се забави поради продължитнелното спиране на работата във фабриката, причинено от кризата с коронавирус, но Крю успя да започне работа отново на 11 май с предприети мерки за социално дистанциране.
6.75 Edition е създадено от подразделението на Bentley за тунинг Mulliner и бележи края на 11-годишната серия на Mulsanne, като са направени над 7300 екземпляра. Това е и последният автомобил с 6,75-литров V8 двигател на Bentley, който има дългогодишна история.
Сздадени са само 30 единици от Mulsane 6.75 Edition, а компанията го описва като шедьовър на британското автомобилно инженерство и изпълнение “. Предпоследният екземпляр - изпълнен в комбинация от златисто и сиво - е предназначен за САЩ, докато финалният автомобил остава под воала, а дестинацията му е „строго пазена тайна“.
Без незабавни планове за смяна на модела, шефът по продажбите и маркетинга Крис Крафт потвърди, че компанията ще „пренасочваме всички наши колеги от производството, които в момента работят по Mulsanne в други области на бизнеса“. “Летящата шпора” ще се превърне във флагман на Bentley, а хибриден вариант ще се появи не по-рано от 2023 г.
Mulsanne 6.75 Edition е базиран на съществуващия Mulsanne Speed с 530 к.с. с редица специфични детайли отвътре и отвън, заедно с двигателя. Те включват мотиви на седалките, хромирани емблеми в екстериора и в двигателния отсек , както и лого 6.75 Edition, осветено от LED светлини .
Табелата с номера на двигателя обикновено носи подписа на инженера, който го е изработил ръчно - а сега ще бъде подписана от изпълнителния директор на Bentley Ейдриън Холмарк.
6,75-литровият V8 за първи път е използван през 1959 г. в Bentley S2. Въпреки че споделя малко действителни компоненти с този двигател, днешната итерация споделя същите принципи и размери, твърдят от Bentley .