Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Последният Porsche 911 от серия 991 слиза от конвейера

20.12.2019 12:05

911 Speedster въплъщава оригиналните добродетели на спортната немска марка

Пионер, милионер, бестселър: серията 991 е най-цялостно разработеното поколение на 911 до момента - и най-успешното, с произведени 233 540 единици. Окончателният образец вече слезе от конвейера: 911 Speedster.
 
Михаел Щайнер, главен ръководител на научноизследователската и развойна дейност на Porsche AG коментира: „Porsche обозначава както традицията, така и иновациите. Това се отразява никъде по-ясно, отколкото в сърцевината на марката - 911. 911 замества 356 през 1963 г., а в последвалите десетилетия моделът със задно разположен двигател прераства в ненадмината икона за спортни автомобили. По-специално, поколението 991 постави нови стандарти по отношение на мощност, управляемост и ефективност. Това ме изпълва с гордост, както и с тъга, че трябва да го изпратя в пенсия. За себе си мога да кажа, че 991 ми доставя огромно удоволствие. "

Преглед на серия 991

Поколението 991 е лансирано през 2011 г. като една от най-големите стъпки на развитие в историята на 911 г. Почти 90% от всички компоненти са новопроектирани или са били подложени на значително по-нататъшно развитие. Благодарение на олекотената конструкция, изработена от иновативен композит от алуминиева стомана, за първи път нов 911 тежи по-малко от предшественика си. Шасито, което се възползва от 100 мм по-дълго междуосие от модела, който го смени, можеше да бъде оборудвано с нова, опционална стабилизираща система на накланяне - Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) - и да зададе показател по отношение на динамиката на движение. Cabriolet идва през пролетта на 2012 г. с още едно нововъведение. Когато бяха затворени, леките магнезиеви дъги позволиха да бъде постигната купеподобна извивка на покрива, каквато никога досега не е виждана, и със силует, който се запазва дори при високи скорости. Новият 911 Targa, който излезе в края на 2012 г., беше също толкова зрелищен. Подобно на легендарната оригинална Targa, новият модел имаше характерния широк обръч вместо B-колони. С натискането на един бутон обаче, предната част на покрива може да се премества автоматично и да се прибера отзад.

Множеството нововъведения продължи в 911 Turbo, който видя първите активни аеродинамика и филтри за твърди частици, оборудвани с турбо двигатели на всеки модел 911 Carrera.

Поколението 991 също се оказа идеална основа за специални модели и радикални спортни автомобили. Porsche отбеляза 50-годишнината от своя култов спортен автомобил през 2013 г. с изключително оборудван модел с лимитирано издание, от който са направени само 1963 единици. През 2016 г. 500 к.с., атмосферен 911 R, предизвика спомени за едноименния състезателен спортен автомобил от 1967 г. Два други пуристки спортни автомобила с класически предшественици дебютираха през 2017 г.: спортният 911 T и високоаефективният спортен автомобил 911 GT3 с пакет Touring. Едномилионният 911 също е създаден като част от поколението 991: подобно на първата компания на Ferry Porsche 911, възпоменателният модел, който не се продава за продажба, е боядисан в ирландско зелено и се гордее с кожа и седалки Pepita. През същата година Porsche Exclusive Manufaktur представи серията 911 Turbo S Exclusive с мощност 446 кВт (607 к.с.) и грандиозно златисто жълто металическо боядисване.

Имаше и още много неща: Най-бързата и мощна състезателна технология 911, виждана някога в серийно производство 911, се появи през 2017 г. под формата на 511 кВт (700 к.с.) 911 GT2 RS. Нейната естествено атмосферва сестра последва няколко месеца по-късно. 911 GT3 RS има състезателно шаси и 520 к.с. атмосферен двигател, перфектно съчетаващ пътна и състезателна писта.

Точно навреме, за да отбележи 70-годишнината на спортните автомобили на Porsche, 911 Speedster въплъщава оригиналните добродетели на Porsche: лека конструкция, ефективност, чистота и удоволствие от шофирането - доставени от четирилитров двигател с мощност от 375 кВт (510 к.с.), ръчна шестстепенна трансмисия и високоефективно спортно шаси. Двуместният автомобил не е само последното производно от поколението 991, но сега се превръща в последния модел от серията, който се произвежда и бележи нов етап в историята на 911.

Коментари
comments powered by Disqus