Марката Dacia представи своя 5-годишен план, като част от стратегията Renaulution
- Историята на Dacia продължава с нова глава, надграждайки силен и ефективен всеобхватен бизнес модел
- Създаването на новото бизнес подразделение Dacia-Lada засилва конкурентоспособността на Dacia чрез стимулиране на инженерните и производствените синергии с Lada
- Новият концептуален модел Dacia Bigster въплъщава развитието на Dacia, разширявайки хоризонта на марката до сегмент C
- Dacia остава Dacia, достъпна както винаги, с младежко излъчване
Dacia представи своя 5-годишен план, като част от стратегията Renaulution на Groupe Renault. Със създаването на бизнес подразделението Dacia-Lada, Dacia ще повиши своята ефективност и конкурентоспособност, като същевременно навлезе в нова територия по отношение на продуктите си. Представянето на концептуалния модел Bigster проправя пътя към нови хоризонти за Dacia в сегмент C.
„Dacia ще остане Dacia, винаги предлагаща надеждни, автентични решения с най-добро съотношение качество-цена за разумните купувачи. Със създаването на бизнес подразделението Dacia-Lada ние ще се възползваме в пълна степен от преимуществата на модулната платформа СMF-B, ще подобрим своята ефективност и допълнително ще увеличим конкурентоспособността, качеството и привлекателността на нашите продукти. Ще имаме всичко необходимо да изведем нашите марки до по-големи висоти, водени от концептуалния модел Bigster.“ (Дени Ле Вот, главен изпълнителен директор Dacia и Lada при представянето на Renaulution)
Всеобхватен бизнес модел, уникален и ефективен
През последните 15 години Dacia консистентно разработва съвременни, семпли и привлекателни автомобили. Разчитайки на несравнимо ноу-хау, Dacia се възползва от най-добрите доказани технически решения на Groupe Renault и Алианса Renault Nissan Mitsubishi.
Благодарение на устойчив дистрибуционен модел, Dacia утвърждава своето име в 44 държави със 7 милиона продадени автомобила и с много модели, оглавяващи продажбите в своя клас. Година след година Sandero и Duster остават съответно автомобил №1 и SUV №1, продавани на физически лица в Европа.
Следейки пулса на своето поколение, Dacia е винаги право в целта. За да засилва своята позиция и да разработва автомобили, които едновременно отговарят на нуждите на клиентите и се развиват в крак с променящата се индустрия, Dacia разчита на:
- пестелив и дисциплиниран подход към разходите при разработването на продукта;
- специално бизнес подразделение Dacia-Lada, подкрепено от глобална автомобилна група с целенасочена технологична поддръжка, за да се увеличи потенциалът за синергия и пренос;
- новата и наскоро разработена, ценово-конкурентна и особено гъвкава платформа CMF-B на Алианса, която ще даде възможност на Dacia и Lada да преминат от 4 платформи към 1 и от 18 типа на каросерията към 11;
- автомобили, базирани на тази платформа, възползващи се както от задвижване с горива от алтернативни източници, така и от хибридни двигатели, като се гарантира съответствие с промените в регламентите и потреблението на мобилност.
- конкурентна гама, радваща се на по-модерни допълнения като Sandero, Logan и Dacia Spring - най-достъпният електрически градски автомобил в Европа - през 2021 г. и 3 нови модела на близкия хоризонт през 2025 г.;
- участие в сегмент C, демонстрирано от концептуалният модел Bigster
Концептуалният модел Bigster: Dacia навлиза в сегмент C с младежко излъчване
Верен на стила Dacia, концептуалният модел Bigster е просторен, солиден, предназначен за открити и прашни пътища, изследващ нови хоризонти.
Той е самата същност на един 4,6-метров SUV, който съдържа нито повече, нито по-малко от най-важното.
Този SUV е начинът, по който Dacia прави C-сегмента достъпен, на цената на автомобил от по-ниския сегмент.
„Концептуалният модел Dacia Bigster олицетворява еволюцията на марката. Стойностен, с младежко излъчване и волен дух. Той доказва вярването на Dacia, че достъпен в никакъв случай не означава обратното на привлекателен.“ (Алехандро Мезонеро-Романос, директор дизайн Dacia)
ДНК-то на концептуалния модел Bigster е слято със силните ценности на марката, спомогнали за утвърждаването на здрава и дълготрайна връзка с клиентите и привържениците през годините: семплост, честност и автентичност.
Пропорциите на Dacia Bigster са съвременни и въпреки това неподвластни на времето. Те изпращат ясно послание за здравина. Линиите са семпли и вдъхващи доверие. Липсват претенции; това, което виждате, е това, което получавате.
Щедрите външни размери са обещание за много просторен интериор. Y-образният светлинен подпис вече е по-голям, подчертаващ дръзкия, уверен стил на SUV.
Тъмнозеленото покритие подсказва за приключенския изследовател в интериора.
Без излишни декорации, без хромирани покрития или имитация на алуминий, концептуалният модел Bigster е честен автомобил, изработен с истински принципи, като например избора да се използват само сурови рециклирани пластмаси за всички външни защитни панели.
Бъдещ водещ модел в гамата на Dacia, Bigster може да бъде както с хибриден двигател, така и задвижван от алтернативни източници на енергия, което означава, че марката винаги ще бъде в перфектен синхрон с променящите се регламенти и очаквания на клиентите.
Както се вижда от концепта Bigster, Dacia е начин за бягство от рутината, предоставяйки на клиентите уникално, истинско, стойностно преживяване. Повече отвсякога Dacia въплъщава свободата на движение и се превръща в изявление, което отразява нуждите и основните стремежи на своите клиенти. Покупка със значение. Dacia: винаги стойностна, все по-привлекателна.