Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Повече сили за стария Mustang

08.05.2020 16:03

Ford Performance предлага пакет за увеличаване на мощността

Може би смятате петлитровия V8 на вашето „пони” за слабоват? Няма проблем – Ford Performance предлага като допълнително оборудване пакет за повишаване на мощността. Засега обаче само в Северна Америка. 

Ако някой обвинява Ford Mustang GT в липса на мощност, сигурно е доста злонамерен. Германските представители на марката обявяват стойност от 450 к.с. при 7000 об./мин и максимален въртящ момент 529 нютонметра при 4600 оборота. В родните Съединени щати базовите данни са дори 466 к.с. и максимум от 569 Нм при същите обороти. Въпреки това, изглежда, във Ford са открили у петлитровия атмосферен V8 още силови запаси. Тъй че фирменият отдел за висока мощност вече предлага съответния пакет за дооборудване. 

Някои от частите за тунинга произхождат от версията Bullitt

Комплектът носи трудното за запомняне название M-9603-M8B, предлага се за автомобили от моделните 2018–2020 г. и струва 1275 долара. Той разполага с канал на дроселовата клапа с увеличен от 80 на 87 милиметра диаметър, възприет от специалния модел Bullitt, с необходимия за него адаптор и с нова система за всмукване на въздух. Заводският тунинг се допълва от калибриран наново софтуер за управление на двигателя, който се инсталира посредством куплунг OBD II. 

Всичко това носи осезаемо увеличение на мощността в целия оборотен диапазон. Изразено в числа, това означава: мощността се повишава на 486 к.с. при 6500 об./мин, максималният въртящ момент скача на 594 нютонметра при 4500 оборота. С новия пакет обаче Ford Mustang GT предлага доста повече сили и в ниските оборотни режими. При 2000 об./мин въртящият момент нараства със забележителните 57 нютонметра в сравнение с изходната стойност. 

С фабрична гаранция 

Ford Performance предлага моторния ъпгрейд M-9603-M8B както за автомобили с механична предавателна кутия, така и за оборудвани с автоматична трансмисия. Всичко това включва и тригодишна гаранция (или за пробег до 36 000 мили, респ около 58 000 километра), стига тунингът да е изпълнен от сертифициран сервиза. Все пак и любителите монтьори имат възможност да се развихрят – упътването за монтажа може да бъде изтеглено от американския сайт на Ford Performance.

Засега предложението важи само за Северна Америка, но пък за всичките 50 щата (спазват се дори изключително строгите изисквания за емисиите в Калифорния). Европейските собственици на Mustang обаче винаги са били особено креативни и бързи, когато е трябвало да оборудват автомобилите си с части за тунинг от САЩ. 

Заключение

20 конски сили повече, 25 допълнителни нютонметра и по-силна тяга при ниски обороти за 1275 долара – няма поводи за недоволство, още повече че ъпгрейдът M-9603-M8B се предлага с пълно гаранционно осигуряване. Този пакет за тунинг сигурно ще привлече доста американски собственици на Mustang – а може би и някои европейски.

Текст: Томас Харлоф
Снимки: Дино Айзеле

Коментари
comments powered by Disqus