Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Повреда в двигателя е коствала победата на Льоклер

01.04.2019 12:15
Повреда в двигателя е коствала победата на Льоклер

V6 моторът на Ferrari е работил на пет цилиндъра в края на надпреварата

Шарл Льоклер остана само на крачка от първата си победа във Формула 1, след като водеше убедително в Гран при на Бахрейн, но темпото му спадна драстично във финалните обиколки и той бе изпреварен последователно от Люис Хамилтън и Валтери Ботас. Първоначалната информация бе за повреда в MGU-H модула, но тим шефът Матиа Биното разкри, че причината за проблемите на Льоклер се крие в двигателя с вътрешно горене. 

„В момента проверяваме задвижващата система и все още нямаме конкретно обяснение за това, което се случи”, коментира Биното. „Става дума обаче за проблем в двигателя. Един от цилиндрите не работеше правилно, но тепърва установяваме каква е причината за това.”

„Двигателят ще бъде върнат в Маранело за обстойна проверка, защото при подобни обстоятелства сме длъжни да отделим необходимото време за изясняване на причините. Хубавото е, че изкара до финала и би трябвало да може да го използваме и впоследствие.”

„Със сигурност ще стартираме с него в петъчните тренировки за Гран при на Китай. Имаме цял ден, за да видим как се държи, колко функционален е и какви са динамичните му показатели.”

Биното допълва, че става дума за „единичен проблем, който много лесно може да бъде отстранен”. Тази техническа нередност  обаче подари двойната победа на Mercedes. Германците вече водят с 39 точки на Ferrari в шампионата на конструкторите и то само два кръга след началото на сезона.

Коментари
comments powered by Disqus