Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Появиха се първите прототипи на предстоящото Audi A6 E-Tron Sportback

14.06.2022 16:58

Вече знаем какви приблизително ще са формите на електрическото А6, но какво още ще бъде ново в модела?

През 2024 г. Audi ще пусне електрически вариант на A6 седан и комби . Сега нашият ловец на прототипи улови A6 E-Tron Sportback, както ще се нарича седана в серийната си версия, по време на зимни тестове.

Едва наскоро автомобилният производител от Инголщат представи Audi A6 E-Tron Avant като концептуален модел и също така показа три снимки на Sportback версията. Според компанията и двата концептуални автомобила трябва да отговарят на 98% на бъдещите производствени модели. Можем да използваме изображенията на прототипите, за да покажем разликите между моделите.

Сравнение на прототип и производствен модел A6 E-Tron Sportback

Отпред: Очертаният капак на студията вече се вижда под камуфлажа, контурът на капака и прорезните фарове са същите. Затворената радиаторна решетка обаче не е толкова висока и дава на престилката повече пространство. За тази цел Audi са променили дизайна на зоните отстрани на решетката, където се помещават фаровете за мъгла.

Отстрани: Експресивните линии също могат да се видят подробно. Линиите на прозорците също са запазени, дори С-колоната със своите силно хромирани лайстни остава. Разбира се, четиривратият модел има класически дръжки на вратите с дълбоки вдлъбнати дръжки, които напълно отсъстваха в концепта. Вместо филигранните огледала с камери, Audi инсталира големи традиционни външни огледала. Огледалата с камера обаче се предлагат като опция. Антената с дизайн на акулска перка е разполобжена централно отзад.

Отзад: И тук остава основното оформление на прототипа с плоския капак и големия прозорец. По същия начин задната част трябва до голяма степен да съответства на тази на предсерийния модел. Задните светлини, обаче, са различни. Те са значително по-високи с нов дизайн и не навлизат толкова остро в калника. Остава съмнително дали са свързани със светлинна лента през средата, както в концептуалния автомобил, а има вероятност и светещото лого на Audi да не бъде разрешено в Германия. В сравнение с прототипа, Sportback има нова броня с малко по-широка стъпка към задната врата. Дифузьорът с двойни перки също няма да се предлага в серийния модел, вместо това на прототипа има теглич за ремарке.

По отношение на размерите разлики не би трябвало да има. И двата концептуални автомобила са дълги 4,96 метра, широки 1,96 метра и високи 1,44 метра. Твърди се, че Sportback има коефициент на обтекаемост от 0,22, в серийната версия стойността със сигурност е по-висока заради наложените промените по каросерията.

Подобно на Q6 E-Tron, електрическият A6 използва платформата PPE

Audi A6 E-Tron Sportback е изграден върху новата платформа PPE (Premium Platform Electric), която е разработена съвместно с Porsche. Тази платформа, наподобяваща вида на скейтборд, позволява да се поставят големи батерии между двата моста - тя е мащабируема по отношение на междуосието и размерите на батерията. Първите модели на PPE ще бъдат Porsche Macan и Audi Q6 E-Tron.

По отношение на задвижването и двата електрически A6 могат да се доставят в два варианта. Необичайно за Audi е опцията за електромотор само отзад, както и по-традиционен вариант - с електромотори на предния и задния мост за задвижване на всички колела. Мощността на системата трябва да бъде 476 к.с. във версията със задвижване на всички колела, максималният въртящ момент ще бъде 800 Нм. Планирани са и версии RS. Базовият E-A6 ускорява за по-малко от седем секунди до 100 км/ч, а върховият модел трява да се справи за по-малко от четири секунди. При този стил на шофиране обаче максималният пробег от 700 километра не е възможен. Все още няма данни за размерите на батерията, но е фиксиран модел със 100 кВтч. Батериите работят с 800 волта технология и капацитет на зареждане до 270 кВт. Електрическото Audi A6 е планирано да бъде пуснато на пазара през четвъртото тримесечие на 2023 г., почти година преди това Audi преработва стандартните A6 модели с двигатели с вътрешно горене за последната фаза от живота им.

Коментари
comments powered by Disqus