Или в търсене на отговор на въпроса какъв сервиз да избера за своя автомобил на възраст над шест години. Тук ще ви дадем някои насоки базирани на предложенията на фирмените сервизи на BMW.
Всъщност това е един отколешен казус. Въпросът с избора на правилния сервиз. Всеки човек, притежаващ автомобил, се сблъсква с него.
Къде да обслужвам и сервизирам автомобила си? Как да съм сигурен, че сервизът притежава достатъчен експертен капацитет и необходимото оборудване и дали услугите, ремонтите и смените на части, които се обявяват от сервиза, наистина са извършени по начина, за който се твърди? На практика хората използват привилегиите, които идват с гаранцията и обслужват автомобила в оторизиран сервиз, а след това се насочват към независим сервиз, притеснени най-вече от ценовите параметри.
Днес обслужването на автомобили над 6 години се извършва предимно именно от множество независими сервизи, но BMW предлага на своите клиенти и други възможности, а именно – обслужване на автомобили на възраст над 6 години в оторизираните им сервизи при специализирани условия. Всеки собственик на автомобил от марката BMW отначало би реагирал със скептицизъм на подобна идея предвид възможните ценови ставки, но внимателното вглеждане в предложенията на сервизите на BMW и сериозните аргументи в полза на този вид обслужване, за които ще стане дума, изцяло променят баланса в уравнението. Защото въпросът е не само колко ще платиш в момента, а какво ще получиш срещу заплащането. Както добре знаем от реалностите на живота, евтиното много често излиза скъпо и прескъпо.
Ако се вгледаме по-внимателно в предложенията на оторизираните сервизи на BMW, ще открием много разнообразни пакети за различни автомобили, включващи услуги като смяна на масла и накладки, ремонти по ходовата част и други. Най-сериозните аргументи в тяхна полза се крият именно в ключовата дума „оторизация“. За да получи необходимия сертификат, един сервиз трябва да отговаря на огромен брой условия, определени от баварския производител, и всички те са солидна основа за качественото извършване на услугите. Освен това BMW сервизите са подложени на изключителна система за контрол на качеството и непрекъснато се проверяват за спазването на определените изисквания. Това означава, че далеч не е достатъчно веднъж да получиш въпросната оторизация, а трябва непрекъснато да я поддържаш.
Квалифицирани хора и модерно оборудване
Да започнем с най-важното – човешкия фактор. За да поддържат високото ниво на поддръжка по изискванията на BMW, всички работещи в сервизите участват периодично в обучения от най-високо ниво, преминават през редовни сертификационни програми и полагат изпити. Много малко независими сервизи практикуват подобно нещо. При това сервизните работници са обучени и сертифицирани да обслужват не само сложните и високотехнологични бензинови и дизелови автомобили на групата, но и новите хибридни и електрически модели.
Разбира се, всичко това не е достатъчно само по себе си. И на възраст над 6 години автомобилите с марка BMW са високотехнологични изделия, за чието купуване всеки притежател е имал специални основания. Но високотехнологичните продукти са машини, които изискват и съответното високотехнологично обслужване, и именно оторизираният сервиз е гаранцията, че ще го получат. Сам по себе си човешкият фактор не е достатъчен, затова сервизите разполагат с най-модерно оборудване и инструменти, голяма част от които са специално адаптирани към изискванията на баварските автомобили. И тук строгото профилиране е от важно значение, защото гарантира, че всеки проблем ще намери своя отговор и дори стандартното обслужване ще бъде извършено така, както подобава на един автомобил с германската марка. При обслужването или ползването на определен пакет ще бъдат констатирани евентуалните нужди от ремонт, а информацията за автомобила ще бъде надлежно класифицирана и съхранявана. Ако желае, клиентът може да бъде уведомяван за нуждата от поредно обслужване. Всички части, които се вграждат в автомобилите, са оригинални на BMW и, забележете, получават при монтажа гаранция от 2 години. Същият срок има и гаранцията за самото обслужване и ремонт. Напълно се избягват всякакви възможни проблеми при комуникацията със сервиза, които могат да възникнат, когато се работи със сервиз с недостатъчен персонал и непълно оборудване. Обслужването е ясно документирано със съответните фактури и описания, а при нужда от извършване на допълнителни дейности сервизът ще се погрижи за това. Защото всички в този сервиз знаят, че когато носят на чистия си и поддържан работен костюм знака на компанията BMW, това е съпроводено с поемане на определени отговорности.
Много повече подробности за вида на сервизните пакети и моделите, за които се отнасят те, можете да откриете на сайта bmw.bg в раздела „Оферти и услуги”. А за информация относно възможните услуги можете да се обърнете към най-удобния Ви оторизиран сервиз на BMW.