Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Преди дебюта му във Франкфурт новият Opel Astra е разкрит

01.06.2015 12:07

Първоначално ще бъде представен хечбекът с пет врати, а няколко месеца по-късно ще бъдат показани седан, хечбек с три врати хечбек и комби

Официални снимки на новото поколение на хечбека Opel Astra се появиха в интернет. Премиерата на автомобила ще се състои по време на автомобилното изложение във Франкфурт, което ще отвори врати през септември 2015.
Първоначално ще бъде представен хечбекът с пет врати, а няколко месеца по-късно ще бъдат показани седан, хечбек с три врати хечбек и комби. Производството на модела за европейския пазар ще се осъществява в заводите в Полша и Обединеното кралство.

Над външния вид на автомобила е работил главният дизайнер на Opel Марк Адамс. Отвън хечбекът прилича на концептуалния модел Monza, дебютирал преди година и половина. Новият автомобил е получил скосен покрив и изцяло преработена задна част.

Новото поколение на хечбека Opel Astra ще бъде оборудвано със светодидни матрични светлини. Системата, наречена IntelliLux, включва светлини с 8 LED-елемента. Интензивността на светлинния поток ще се регулира на базата на данни, получени чрез специална камера.

И така, ако автомобилът напусни градското движение, системата автоматично превключва на дългите светлини. В случай на приближаващ автомобил в насрещното движени е технологията IntelliLux сама изключва светодиодите, така че да не заслепяват водача.

Следва да се отбележи, че при включени дълги LED светлини със скорост от 80 км/ч на шофьорът вижда обекти на пътя на разстояние от 30-40 метра, преди късите светлини да минат на халогенни или ксенонови фарови. Благодарение на това собственикът на автомобила с новата оптика получава още 1,5 секунди, за да  реагира на ситуацията.

В салона на новия модел е монтирано ново предно табло с голяма мултимедийна система с обновен сензорен екран с поддръжка за Android Auto и Apple CarPlay. Освен това автомобилът е оборудван с волан с три спици, цифров дисплей на арматурното табло и електронна ръчна спирачка.

Новият Opel Astra ще бъде по-компактен и по-лек от актуалния модел. Автомобилът ще бъде с пет сантиметра по-къс, 2,5 см по-нисък, а междуосието е намалено с 2,3 сантиметра. В същото време ще има повече вътрешно пространство. Така разстоянието от облегалките до предните седалки ще се увеличи с 3,5 см, ще има и повече място в багажника.

Технически погледнато, моделът е напълно преобразен. Новият Opel Astra ще стъпи върху новата модулна платформа D2XX, която в Германия вече я нарекоха „отговор на MQB”. Чрез използването на леки метали и сплави в конструкцията на каросерията собственото тегло на хечбека ще бъде намалено със 120-200 кг в зависимост от модификацията.

Значителни промени ще настъпят и в двигателната гама. Базовият двигател за Astra ще бъде 1,0-литров трицилиндров турбо агрегат. Мощността му е 105 конски сили. Сегашното поколение на Astra в базовата му версия е оборудвано с 1,6-литров атмосферен мотор със 115 к.с. Освен това новият хечбек ще получи 1,4 бензинов турбо двигател (145 к.с.), както и 1,6-литрови бензинови и дизелови двигатели (95, 140, 145, 170 и 200 к.с.).

Коментари
comments powered by Disqus